Zeelot Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jeg trenger en laptop som skal brukes til HoN (Heroes of newerth), serier og poker. Må være mulig å koble til en 24" uten at det blir noen problemer, plass har ingenting å si, må bare være en 7200RPM disk. Det er også greit at den har brukbare oppløsning Budsjett er rundt 10 000, men helst mindre, men kan godt gå høyere hvis noen overbeviser meg om at det er nødvendig. Takker for alle hjelp Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, Hva har du av krav til vekt, utseende osv.? Ellers kan de aller fleste maskiner gjøre det du trenger den til, så du trenger absolutt ikke bruke 10k. Å koble til en 24", det kan nærsagt alle maskiner. Recommended system req. er ikke spesielt heftig i HoN. 7200rpm disk støtter jeg til det fulle, uansett om det er ytterst nødvendig eller ei. Denne laptopen fra Multicom er mitt forslag. Den har spillytelse langt utover det du trenger med et veldig greit skjermkort; ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3. MEN det absolutt beste med maskinen, er at du kan konfigurere maskinen som du vil - velg full HD (genialt deilig, men ikke nødvendig), 7200rpm HDD (uten stort tillegg), med eller uten OS og mange prosessormuligheter. GL med kjøp Har forøvrig god erfaring med Multicom sine maskiner, det samme har noen venner. Eneste er at de kan bruke litt tid på å levere enkelte systemer. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, Hva har du av krav til vekt, utseende osv.? Ellers kan de aller fleste maskiner gjøre det du trenger den til, så du trenger absolutt ikke bruke 10k. Å koble til en 24", det kan nærsagt alle maskiner. Recommended system req. er ikke spesielt heftig i HoN. 7200rpm disk støtter jeg til det fulle, uansett om det er ytterst nødvendig eller ei. Denne laptopen fra Multicom er mitt forslag. Den har spillytelse langt utover det du trenger med et veldig greit skjermkort; ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3. MEN det absolutt beste med maskinen, er at du kan konfigurere maskinen som du vil - velg full HD (genialt deilig, men ikke nødvendig), 7200rpm HDD (uten stort tillegg), med eller uten OS og mange prosessormuligheter. GL med kjøp Har forøvrig god erfaring med Multicom sine maskiner, det samme har noen venner. Eneste er at de kan bruke litt tid på å levere enkelte systemer. TUSTEN TAKk Jeg bestilte den jeg, med full HD. digg digg Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Det er noen ekstra kroner du ikke kommer til å angre på at du brukte! Temmelig sikker på at du ikke får bedre ytelse for pengene på noen annen laptop til den prisen. Cheers Endret 11. desember 2009 av E-asy1985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå