grindheim19 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg reiser snart på ferie og holder for tiden med å fylle opp Ipod'en med musikk.. Noe som har irritert meg grenseløst helt siden jeg fikk Ipod'en, er at jeg har mange sanger av ulike artister, hvor artistnavnet står 2-4 ganger på enkelte.. Feks: Metallica - The unforgiven metallica - master of puppets metallica - the day that never comes Jeg vil ha alle de sangene under bare EN Metallica.. Ikke 10 sanger under 3 artister.. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skifte artistnavnet til nøyaktig det samme, huske stor forbokstav osv. Lenke til kommentar
grindheim19 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Skifte artistnavnet til nøyaktig det samme, huske stor forbokstav osv. Det er ingen annen mulighet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvis artistnavnet er identisk på flere sanger, så skal alle sangene komme opp i deres respektive album når du går inn på "Metallica" på spilleren. Hvis det ikke var dette du mente så skjønte jeg ikke helt spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eg trur nok det er den einaste måten desverre. Har hatt same problem, og då gjorde eg som overfornemte sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå