SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fra store retter til små "smaksprøver". Hva er det beste og verste du noensinne har spist? Personlig fikk jeg servert geit i syden, det er det hesligste jeg noensinne har dyttet i meg. Det beste jeg har spist er Reinsdyrmedaljonger servert med potetpurée og asparges:) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg håper jeg ikke er den eneste som tenkte pervo med en gang her. Det er vel jenter som heller bør tenke det, men... Første gang jeg spiste kebab var utrolig husker jeg. Hehe. Og reker. Kommer ikke på noe veldig ukjent som blåste meg vekk. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kamskjell i blomkålpurrê ligger nok ganske høyt på smakslista mi. Nydelig! På bunn.. Big Mac? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 "Beste" går kollektivt til "Le Grand Menu" på Auberge du Pont de Collonges, Paul Bocuse sin trestjerners i Lyon. Det verste jeg har smakt er den såkalte sjokoladefondanten til nye Matfinken på Torshov. En utrolig provoserende juksemuffin bakt rundt en kjerne av mer flytende deig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det verste jeg har smakt er nok pultost. Det smakte virkelig dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå