Insomniac Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hentet pakken her hin dagen. Når jeg kommer hjem og tar den ut av posen oppdager jeg noe skikkelig kjipt. Dritten er brukt . Helt tydelig, forsegling er brutt, drivercd er skitten og antistatposen med skjermkortet ser ut som den er "katapultsammenpakket". Fikk umiddelbart en ekkel følelse av at en annen har oppdaget at overklokkingsevnen ikke var på topp . Setter dette så i en midlertidig maskin (abit kt7-raid KT133 256 mosel ram xp1600). Har fra før et GF2MX400 kort i denne, som lar den kjøre på 115mhz fsb. Med 9700 kortet stopper den på 112 (kun 74mhz agp) noe jeg ser veldig stygt på; at den skal stoppe fsb klokking. Setter så igang med å teste klokkingen litt. Stopper på 365/297. Kun 297 på minnet . Er ikke dette kortet en dårlig klokker? Ble spesielt skuffet av ram-klokkingen ettersom jeg forstår at den er viktigst. Føler_meg_litt_lurt_her_nå :oops: . Burde jeg benytte angreretten? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Er pakken brukt, har du krav på å få bytten den i en ny. Er ikke verre. Overklokkingen din virker helt normal, du har sannsynligvis kunn 3.6ns minne, og de skal ikke kunne gå noe særlig høyere enn det. Men få byttet pakken din du! Er jo andre problemer som kan dukke opp med brukte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå