deadca7 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei hei, der e du Tenkte å bestille meg en ny gaming PC Jeg har lest litt her og der og funne ut at "ASUS P6T Deluxe V2" har scoret bra på mange tester....MEN En del nettbutikker anbefaler "ASUS P6T6 WS Revolution, X58" er dette hovedkortet oppgraderingen til "ASUS P6T Deluxe V2" ? Og hvis det er det, kunne dere anbefalt det ? Mens jeg har en tråd her, er det noe av det jeg har valgt ut som dere mener jeg burde bytte ut? * Jeg har ørten HDDer fra før av, derfor har jeg bare tatt en ny Raptor til å ha OS på. * Jeg er en nvidia veteran og går for nekt når det gjelder ATI CPU Intel Core i7 920 2,66Ghz CPU Kjøler Zalman CNPS9900-NT Hovedkort ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366, Ram OCZ TECH Platinum 6GB Kit 3x2GB DDR3 PC3-12800 HDD C Western Digital VelociRaptor 74GB S-ATA Kabinett Corsair Obsidian 800D, Fulltower, Sort Skjermkort ASUS GeForce GTX 295 1792MB PCU MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2 Mus Roccat Kone Max Gaming mus 3200 Dpi V2 Tastatur LOGITECH G19 Gaming Keyboard Mus Matte Roccat Taito Skjerm BenQ 24" LCD G2411HD Sort Takk for at du leste Endret 11. desember 2009 av deadca7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå