Gå til innhold

Mistet 1440 kr fra kontoen i dag

Oldheim

Anbefalte innlegg

Så jeg var og handlet julegaver i dag med visa elektron kortet mitt. Jeg fant en vare til 720 og gikk til kassen for å betale. Damen i kassen slo inn varen, og jeg satte inn kortet mitt og slo inn koden. Men da sto det "venter 1... OPPKOBLINGFEIL" så kjøpet ble avvist. så jeg sa "jaja, vi kan vel prøve igjen", og vi gjorde det, men det samme skjedde. "Jaja, får bare prøve igjen senere da", tenkte jeg.

Jeg gikk ut for å sjekke om minibanken virket, men der sto det også oppkoblingfeil, og at jeg burde prøve igjen senere. Det tok ca. 1 time før jeg prøvde igjen, og da virket alt fint, men jeg manglet 1440 kroner. Altså hadde jeg blitt trukket for da jeg prøvde å kjøpe varen 2 ganger. Jeg gikk opp igjen til butikken for å spørre om de kunne sjekke om den hadde gått gjennom allikevel. Nei, de hadde ikke fått opp noen kvitteringer eller noe. På PC-en sto det at ikke en eneste av den varen jeg prøvde å kjøpe var blitt solgt i dag, og det suger jo, siden jeg ble trukket 720 kr 2 ganger for én vare som jeg ikke en gang fikk.

Så hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke nettbanken eller ringe kundeservice på mandag etter klokken 12 når de fleste banker her bokført beløpet. Et beløp kan være reservert på kontoen din selv om du ikke blir belastet til slutt.Det burde heller ikke være et stort problem for butikken å refundere beløpet hvis du kan vise fram en kontoutskrift som viser at du har blitt belastet to ganger.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...