MrAvionics Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei. Sist jeg var i sverige så fikk jeg ikke til å ringe fra ett kontantkort til ett annet. Brøvde å bare slå nummeret og prøvde med både +46 og 0046. Fikk bare en sånn irriterende svensk dame til å snakke om noe vas! Så hvordan ringe i sverige...? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du må bruke +47.... såfremt det er en norsk tlf du ringer til. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Men man bruker jo svensk operatør når man er i sverige.?. Da må man vell bruke den svenske landkoden også? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei! Du bruker svensk operatør og da må du fortelle det svenske systemet at det er en norsk tlf du ringer til. Beste måte å unngå slike problemer er å lagre alle tlfnr i tlflista med +47 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Åja Så hvis jeg skal ringe til en mobil UANSETT om den befinner seg i Norge eller i Sverige så skal jeg ringe med +47 uansett hvilket land jeg er i? Skjøøner=) Takker da BlippBlopp Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Såfremt det er en norsk mobil du ringer så har du alltid +47 foran. Dersom du ringer en svensk mobil når du er i sverige så kan du sløyfe landskoden. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Åja, forstår nå=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå