grindheim19 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg reiser på ferie til uka og trenger å fylle opp Ipod'en min! Jeg liker det aller meste, bortsett fra satan-rock og klassisk .. Liker bla ; Guns N roses, Metallica, 3doors down, Akon, Chris Brown, Eminem, Black Eyed Peas, Ne-yo, Red Hot chilli peppers, Jay-z, Beyonce osv.. Har dere noen tips til artister, sanger eller album, så kom med det! Lenke til kommentar
randomdude Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 The Loneley Island har en del artige sanger. Hvis du har spotify kan du se i spotifytråden etter flere sanger Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Led Zeppelin, Megadeth, Tom Waits, Ween Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 lurer på hva satan-rock er jeg? :> Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han mener sikkert Mayhem, Dimmu Borgir osv osv Lenke til kommentar
grindheim19 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Han mener sikkert Mayhem, Dimmu Borgir osv osv Ja, noe sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå