Rusma Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Mine feilkilder endte opp som: *readline-dev/libreadline-dev manglet *CG-toolkit-? som jeg dro ned med RPM-fusion var tydligvis decrapter eller manglelfull, måtte skaffe version fra Nvidias egne sider Og da kompilerte det. Begge 2 mangler fra googlecodesida, delvis. Håper det hjelper. Takker/fint å høre - burde sikkert kunne komme noe videre med denne infoen i bakhodet Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Versjon 2.0 kom i mai. Tror du den skal være lettere installere? Er det ikke en INSTALL fil man må lese først? Har fortsatt ikke forstått hvordan jeg kan sjekke om jeg har alle deps. Jeg bruker altså ikke Fedora men ArchLinux. Har egentlig grafikkortet ha noe å si for framerate i emulatoren? Og; er kansje Dolphin prosjektet litt funky å nærme seg, ettersom prosjektet først ble åpnet opp for publiken i 2008 etter å ha vært lukket siden starten i nærmere fem år? Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 dolphin-emu-svn (6008-1)ser ut til å kompilere upåklagelig på dette tidspunkt. Derimot går det ikke ann å spille noen av Zelda-spillene for meg. Mon om det Arch-folket eller Dolphin-folket man skal si ifra til da? Men jo, det var veldig gøy når alt gikk så greit som nå. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Spør arch folket om drivere(se etter feil i dmesg eller i termineln når du kjører dolphin) Vis du ikke ser noe, spør dolphin folket. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Gla´-nyhet: The Legend of Zelda: The Windwaker gir helt ok framrate i en ganske fersk dolphin-emu-svn pakke på systemet som er listet opp her tidligere -- jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå