Zero- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 En venn av meg har et 760XT HK, og AMD Phenom || X4 965 Black edition, holder på med litt overklokking, men får ikke stilt inn vcore, den står på 1.44volt på auto, og jeg får ikke endret den. Noen som vet om en instilling jeg må endre? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Litt info om produsent og eksakt hva modellen heter hjelper. Jeg har på følelsen at dette er et matx hovedkort,er det et "billi" hovedkort kan det være mulig at vcore,vdimm instillinger ol ikke finnes i bios. Betyr ikke at hovedkortet er dårlig,bare at det ikke er egnet til å overklokke med. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Litt info om produsent og eksakt hva modellen heter hjelper. Jeg har på følelsen at dette er et matx hovedkort,er det et "billi" hovedkort kan det være mulig at vcore,vdimm instillinger ol ikke finnes i bios. Betyr ikke at hovedkortet er dårlig,bare at det ikke er egnet til å overklokke med. Tror det er pga HK er AM2+, og CPU er AM3. Finner vcore, men den er "grå", får ikke endret den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå