TroVid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, jeeg er litt frustret her nå. Som sagt jeg har byttet kabinett og satt alt over i det nye etter jeg hadde koblet alt. trykket jeg på power knappen også kom det ikke noe bildet på skjermen..... alt av vifter både i kabinettet og på skjermkortet virker. vis jeg satte kabelen rett på skjermkortet som er innetbygget i hovedkortet funket det men ikke med pci-ekspress kortet... noen som vet hva som kan være feilen eller har hatt det samme problemet selv?? takker for svar Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I tillegg til hovedstrømkabelen, har du koplet til den lille ekstrakontakten? Hovedkortene trenger det i disse dager. Er en kabel som er 6/4-pins og gjerne gul og svart. Lenke til kommentar
TroVid Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 I tillegg til hovedstrømkabelen, har du koplet til den lille ekstrakontakten? Hovedkortene trenger det i disse dager. Er en kabel som er 6/4-pins og gjerne gul og svart. Ja jeg har det... jeg har i hvertfall koblet to strømkontakter til hovedkortet...skjønner ikke hvorfor det ikke funker Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Høres ut som om du først og fremst må "disable" det innebygde i BIOS ved oppstart FØR du setter inn nytt i PCIEx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå