Gå til innhold

Noen spørsmål om HTC Hero (:

Gjest Slettet+23asd4f

6 stemmer

1. 1. Lagger HTC etter den siste oppdateringen?

• Ja!
      0
    • Nei!
      3
    • Hva er forskjellen?..
      3
  2. 2. HTC Hero eller Iphone, eller vent?

• HTC Hero!
      4
    • iPhone 3GS
      0
    • Vent..
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+23asd4f

Jeg har lest gjennom mange HTC kontra iPhone 3GS tråder og har funnet ut at jeg liker Hero svært godt. Men jeg har også hørt at den lagger kraftig i byttinga på skjermene. Gjør den ennå det etter den siste oppdateringen?

Har også andre spørsmål om HTC Hero

- Nettleseren virket sinnsykt dårlig på youtube videoene i forhold til 3GS. Jeg tenker på at det tar 20 sekunder lengre for Hero å laste en side i forhold til 3GS. Det er sinnsykt skuffende. Er den blitt noe særlig bedre? Noen kommentarer om nettleseren fra de som eier en Hero?

- Et spørsmål om lagg. Skifting fra stående til liggende virket laggende. Er problemet fikset?

- Er det bra utvalg av spill o.l på market? Jeg digger tap tap på 3GS :p

- Flash virker mer som et kraftig bom enn en hit. Har jeg fått feil inntrykk?

Det holder for nå :D takker for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hero lagger normalt ikke etter oppdateringen. Eneste er hvis du har mange widgets oppe, og en av dem kanskje oppdaterer, og du i tillegg har veldig mange programmer oppe. Men aldri noe nevneverdig. Så du får ikke noe godt svar ved den avstemningen. For de laggr faktisk i blant, men du skal lete veldig lenge etter en som aldri lagger. Så jeg stemte "nei" fordi det kun skjer noen ganger, og det ikke er mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...