fredderen Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Siste bildet fra meg i dag, rennendes silke ... Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Også dette likte jeg godt. Mon om det ikke heller litt mot venstre? Jeg ville tatt en tur tilbake når isen har tint. Jeg tror det blir enda finere da! Ole Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Også dette likte jeg godt. Mon om det ikke heller litt mot venstre? Jeg ville tatt en tur tilbake når isen har tint. Jeg tror det blir enda finere da! Ole Det er ikke is Det er vann som renner og lang lukkertid Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke is Det er vann som renner og lang lukkertid Hm. Jeg synes likevel ikke dette "belegget" på det "stillestående" vannet var et pluss for bildet. Kanskje du kunne brukt to eksponeringer en kort og en laaang. Kameraet står jo allerede fjellstøtt på stativet. Jeg likte fossen og den grønne skogen. Ole Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hmm.. Det er jo et fint bilde, men denne typen motiver er så oppbrukt. Man har sett det en million ganger før, og det blir derfor en smule kjedelig. Det er ingenting å si på bildet og eksponeringen, men man må prøve å gjøre noe nytt ut av det med slike bilder. Det er vanskelig. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Også dette likte jeg godt. Mon om det ikke heller litt mot venstre? Jeg ville tatt en tur tilbake når isen har tint. Jeg tror det blir enda finere da! Ole Det er ikke is Det er vann som renner og lang lukkertid Gå tilbake når vannet har slutta og renne da Sorry. Usaklig kommentar. Prøver på ny. Fin sløring av vannet, bra lys, og bra komposisjon. Bra bilde mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå