Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problemer med dama

Gjest Guest_ukjent_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ukjent_*

off. kan ikke skjønne att eg gjør dette her.

hei. eg og dama har nå vert sammen i ca 1 1/2 år. har hatt det ganske bra, og føler vi er ganske stabile som oftest

er veldig glad i jenta, og kan være meg selv rundt henne, og føler att hun er bra for meg osv. familien hennes forguder meg, og min familie forguder henne. så alt er i bunn og grunn tipp topp.

men så kommer eg til det store problemet. jeg er ikke tiltrukket av henne lenger. eg skjønner ikke hva om skjer, eller hva eg skal gjøre, men eg er rett og slett ikke tiltrukket av henne lengre. og det føler eg hun til tider merker.

prøver egentli til en viss grad og unngå sammliv. hun misstenker meg hele tiden for og ha funnet en annen, siden hun gjennom hele forholdet har hatt problemer med og stole på meg. og det gjør det hele ekstremt vanskelig siden vi bor ilag.

er med henne hver eneste dag, så blir litt vanskelig og kunne komme seg vekk for og få samle tankene mine.

vill ikke såre jenta heller. men vet rett og slett ikke hva eg skal gjøre lengre

hater og måtte bruke forumet her til akkurat dette, men føler bare eg må få det ut, og høre hva andre syntes og mener om akkurat dette.

mvh meg selv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...