Gå til innhold

BK: Solnedgang fra fjellveien


fredderen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes egentlig ikke dette ble så gærnt jeg; liker lyset og fargene(fin bruk av HDR).Fin komposisjon også :)

 

Syntes faktisk dette bilde her er finere en de fossefall bildene du presenterer. Føler at bilde gir en fin stemning og da har du jo oppnåd mye :thumbup:

 

Merkelig at dette bilde ikke får mer oppmerksomhet egentlig, i forhold til mange andre mindre bra bilder(etter min mening) som blir presentert her inne!? Men det går vell en del på personlig smak tipper jeg

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Takk Dan, jeg er vell egentlig halvvegs enig i det du sier, det er mange bilder her inne som får ufortjent mye oppmerksomhet (Jeg fremstår sikkert som en arrogant besserweisser når, men det får så være) Men det er det heller ingenting man kan gjøre noe med, folk er jo opptatt med 50mm uken også. Igjen, jeg er glad du liker bildet:)

Lenke til kommentar
Synes bildet i seg selv, komposisjonen, er god.

 

Men det tekniske holder dessverre ikke mål. Ta en kikk rundt trærne i toppen. Det ødelegger hele bildet for min del.

 

Men det er bedre teknisk en mange andre bilder som presenteres her og som får kritkk som "gode tekniske". På min skjerm(som er meget god, tørr jeg påstå), så syntes jeg ikke den "glorien" rundt træne er så veldig ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...