Gå til innhold

Er det mulig å emulere drivere?

Anbefalte innlegg

Har Vista 32-bit på bærbar og W7 64-bit på den stasjonære. Problemet er da at webcam driverene funker kun på den bærbare. Så det jeg lurte på er om det går ann å emulere 32bit drivere til 64 bit, for når jeg prøver å installere driverene kommer dette opp: This program is not intended for this platform.

Takk til han som hjelper meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å laste ned 64bit Windows 7 drivere fra produsentens hjemmeside. Om de ikke har 64bits Windows 7 drivere enda, prøv å last ned 64bit Vista drivere å prøv dem.

Ellers er svaret nei på spørsmålet ditt. Men du skal ha et nokså gammelt webcam om de ikke har 64bits drivere til Vista/W7 i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å laste ned 64bit Windows 7 drivere fra produsentens hjemmeside. Om de ikke har 64bits Windows 7 drivere enda, prøv å last ned 64bit Vista drivere å prøv dem.

Ellers er svaret nei på spørsmålet ditt. Men du skal ha et nokså gammelt webcam om de ikke har 64bits drivere til Vista/W7 i det hele tatt.

Jo faktisk. Kjøpte det på dealextreme.com for 5 dollar (om jeg ikke tar feil). Vet ikke engang navnet på produsenten. Det er nok ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...