michael691 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har Vista 32-bit på bærbar og W7 64-bit på den stasjonære. Problemet er da at webcam driverene funker kun på den bærbare. Så det jeg lurte på er om det går ann å emulere 32bit drivere til 64 bit, for når jeg prøver å installere driverene kommer dette opp: This program is not intended for this platform. Takk til han som hjelper meg Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du kan jo prøve å laste ned 64bit Windows 7 drivere fra produsentens hjemmeside. Om de ikke har 64bits Windows 7 drivere enda, prøv å last ned 64bit Vista drivere å prøv dem. Ellers er svaret nei på spørsmålet ditt. Men du skal ha et nokså gammelt webcam om de ikke har 64bits drivere til Vista/W7 i det hele tatt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Du kan jo prøve å laste ned 64bit Windows 7 drivere fra produsentens hjemmeside. Om de ikke har 64bits Windows 7 drivere enda, prøv å last ned 64bit Vista drivere å prøv dem. Ellers er svaret nei på spørsmålet ditt. Men du skal ha et nokså gammelt webcam om de ikke har 64bits drivere til Vista/W7 i det hele tatt. Jo faktisk. Kjøpte det på dealextreme.com for 5 dollar (om jeg ikke tar feil). Vet ikke engang navnet på produsenten. Det er nok ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå