Kamroon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, Jeg har tenkt å reise til England snart og mobilen min ble nettop ødelagt så jeg hadde tenkt å kjøpe derifra pga jeg trenger ny og det er billigere. Så jeg lurer på om den vil funke her, vil norsk sim kort funke? Og jeg hadde tenkt å kjøpe Samsung Jet såå hvis du har prøvd den eller har den kan du si litt cons and pros? Takk Takk Mvh Kamran Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 rent teknisk så skal det funke, men vis den er operatørlåst så vil den jo ikke ta simkortet ditt. du kan og risikere at telefonen ikke er serlig norskvennlig med med engelsk oppsett, mulig stress med Æ, Ø, Å i sms skriving. og du får ikke norske forbrukerrettigheter vis det går noe galt med telefonen. Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 rent teknisk så skal det funke, men vis den er operatørlåst så vil den jo ikke ta simkortet ditt. du kan og risikere at telefonen ikke er serlig norskvennlig med med engelsk oppsett, mulig stress med Æ, Ø, Å i sms skriving. og du får ikke norske forbrukerrettigheter vis det går noe galt med telefonen. Takk for svaret Jeg er god nok i engelsk og skjønner det og Æ, Ø, Å synes jeg kommer til å gå greit siden jeg kan bruke 2 A-er isteden for å osv. Men det jeg lurer på nå er burde jeg kjøpe fra england? I england koster den 2500 og i Norge ca 3500 så burde jeg kjøpe fra Norge å bruke 1000kr mer og få garanti og sånt eller burde jeg kjøpe fra england? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 jeg hadde kjøpt den i norge Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 jeg hadde kjøpt den i norge Ok Tusen takk for svaret Ok så forslag til noen billige butikker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Husk at støpselet er annerledes i England, men det ordner du greitt med et adapyer fra Clas Ohlson- Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Husk at støpselet er annerledes i England, men det ordner du greitt med et adapyer fra Clas Ohlson- ja, Takk for det, Uansett det er lett å fikse det gratis. bare klippe av en kontakt du ikke bruker som funker i Norge og ta ledningene på støpselet og plugge inn. Enkelt å greit har nettop gjort det med en batteri lader pga laser bruker rare batterier Lenke til kommentar
jic Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Husk at støpselet er annerledes i England, men det ordner du greitt med et adapyer fra Clas Ohlson- ja, Takk for det, Uansett det er lett å fikse det gratis. bare klippe av en kontakt du ikke bruker som funker i Norge og ta ledningene på støpselet og plugge inn. Enkelt å greit har nettop gjort det med en batteri lader pga laser bruker rare batterier ' Vil nok ikke anbefale deg å gjøre det, hvis du skulle være maks uheldig og det skulle starte brann så kan du vinke til forsikringen din, Ut fra egen erfaring pass opp for hvor du kjøper mobil telefoner, hvis du skal kjøpe en modell som er litt gammel så er det stor sjanse for du får kjøpt refurbish tlf som selges billig. Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg vil anbefale de fleste å kjøpe slike ting i Norge. Som regel mindre stress, og sikrere garanti osv. Selv synes jeg helt klart det er verdt de ekstra pengene. Må også tenke på at det som er billigst ved kjøp, ikke nødvendigvis blir billigst i lengden. Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jaja, Etter jeg kommer hjem fra England skal jeg gå rett til Elkjøp Takk for hjelpen alle sammen! vet at svaret er litt sein men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå