aarolilja Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 har du webcam? er du lite genert? http://www.chatroulette.com er tingen for deg! det er som det sier, en chatte-rulett. du trykker "find stranger", og så blir du satt sammen med en tilfeldig bruker for å chatte med cam. gøyere enn det høres ut, og meget avhengighetsdannende for noen, har jeg hørt, hehe. masse artige folk der. og noen ekle, hihi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Tvilsomt. Garantert! ÆSJ, testa det ett par ganger, og det var bare gamle ekle griser der, fysj faen. Endret 11. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 ÆSJ, testa det ett par ganger, og det var bare gamle ekle griser der, fysj faen. er mye suspekt der ja, hehe. men er jo bare å disconnecte og håpe på hyggelige folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Testet det to ganger, og når jeg opprettet tilkobling så satt det en skallet mann der i bar overkropp begge gangene. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 jaja, om du gir opp etter to forsøk så. da blir det sånn, sjø. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det høres bare nasty ut , man vet jo aldri hva folk finner på å gjøre. Jeg styrer glatt unna Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Det høres bare nasty ut , man vet jo aldri hva folk finner på å gjøre. nøyaktig. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Var litt stilig, men de fleste gikk videre eller spilte av en video eller noe Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Første og siste gang! ÆSJ!!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Denne tråden døde fort ut, har hatt mye gøy der de to siste dagene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 mange griser der, men mange søte jenter også ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kul side, hang litt på der tidlig i Des/slutten av november elns (da tråden på somethingawful om dette kom), men har ikke vært innom på en stund. Kommer nok snart med den tøffe masken min igjen. Er det enda stappfult med brasilianere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er dette også fullt av brasilianere? Så også tråden på SA, men tenkte at det var sikkert som med Omegle, fullt av brasilianere og gadd ikke prøve Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sist jeg var innom hadde Brasilianerene nettopp ankomt (brukertallet var på 1kish) så da var det en del mas. Møtte en grei Brasilianer da (etter en lang rekke med disconnects med en gang de så den kule masken min) som jeg pratet litt med før han disconnectet på jakt etter nye brasilianere eller gudene vet hva. Den kuleste personen jeg møtte var en svenske med nissemaske Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Mange 4chaner der som bruker videor og tar reaction pics, så du kan riskire å få ansikte ditt spred over hele nette. Endret 11. januar 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 jeg så fitte hmm du var ikke den eneste virket koselig hun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå