fjarle Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nokias applikasjonsbutikk nærmer seg en million daglige nedlastinger. Les mer Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er OVI-store bare for Nokias egne telefoner, eller vil det også være mulig å få tilgang til OVI-store på andre symbian-baserte telefoner, som for eks. Samsung? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OVI store funker vertfall strålende på samsung Omnia HD . Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Til tross for Apples 5,4 millioner nedlastninger syns jeg Nokias 1 million er ganske bra, og jeg tror nok det vil øke en del etterhvert. Men, som det sies til slutt i artikkelen: Tilgjengelighet og utvalg er alfa/omega. Sidenote: Finn Jarle Kvalheim? Er du ny? Kan ikke huske å ha sett det navnet før. Kanskje ikke min "oppgave" å ønske deg velkommen til Amobil, men jeg gjør det likevel. Velkommen! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Til tross for Apples 5,4 millioner nedlastninger syns jeg Nokias 1 million er ganske bra, og jeg tror nok det vil øke en del etterhvert. Men, som det sies til slutt i artikkelen: Tilgjengelighet og utvalg er alfa/omega. Sidenote: Finn Jarle Kvalheim? Er du ny? Kan ikke huske å ha sett det navnet før. Kanskje ikke min "oppgave" å ønske deg velkommen til Amobil, men jeg gjør det likevel. Velkommen! Ja, det er voldsomt imponerende tall OVI leverer. Såpass dominerende som App Store har blitt i nyhetsbildet hadde jeg ikke trodd at en relativt fersk oppkomling som OVI skulle levere denne typen tall. Nokia har dog gedigen brukerbase, og man vet jo etter hvert at folk er villige til å betale, så lenge kvaliteten holder og det er lett tilgjengelig. Jeg er ny, ja. Kommer fra butikk der jeg har solgt mobiler og datamaskiner i noen år. Dessuten er jeg dingsefetisjist på fritiden. Kan ikke hevde jeg er tørr bak ørene etter halvannen uke i jobben, men jeg satser på at de tørker i ekspressfart Takk for hyggelig velkomst! Endret 15. desember 2009 av fjarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg