randomdude Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Når jeg slår på datan må jeg koble til nettet selv, hvordan får jeg det til å skje automatisk? Har en acer og bruker vista Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hva kobler du på nå? er det på det trådløse nettverket? Eller er det på internett med en PPPoE tilkobling? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi må nødvendigvis vite hva slags type nettilkobling du har før vi kan kunne besvare spørsmålet. Kanskje best om du kan ta et screenshot av skjermbildet der du mener du logger deg på nettet (i tillegg til forklaring), så kan vi se hva det gjelder. -Stigma Lenke til kommentar
randomdude Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hver gang jeg slår på datan må jeg manuelt koble meg på internett ved å trykke på datamaskinen med rødt kryss over->koble til et nettverk->å koble til nettet mitt. Hvordan kan jeg få dette til å skje av seg selv? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hver gang jeg slår på datan må jeg manuelt koble meg på internett ved å trykke på datamaskinen med rødt kryss over->koble til et nettverk->å koble til nettet mitt.Hvordan kan jeg få dette til å skje av seg selv? Det er snakk om trådløst nettverk sant? Pass på at når du velger nettverket så er det huket av i "connect automatically" ved siden av navnet. Du kan også få en bedre total oversikt om du går til nettverks og delingssenter og så trykker på manage wireless networks på margen på venstresiden. Der får du en full liste over nettverkene som du vil koble til automatisk, og rekkefølgen på disse. Beklager litt engelske og norske navn brukt om hverandre her, men jeg anntar du finner ut av det likevel -Stigma Lenke til kommentar
randomdude Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå