Gå til innhold

Lagerstatus på 5870

Jeppfi

Anbefalte innlegg

Er det noen nettbutikker som får inn 5870 før nyttår? Mange har 01.02.2010 og noen har 01.01.2010, er en god stund å vente. Noen nettbutikker får det inn før nyttår, men blir ofte utsatt og jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe fra. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestillte ein ny pc med dette kortet i slutten av november.

Har ennå ikke fått det , men det ser ut så lev. dato blir rett over nyttår.

Har sjekket alle nettbutikker og ingen har det.

Lit kjipt å vente, men tror at dette er eit av de korta i prisklassen du får mest for pengene.

Kansje derfor det er utsolgt..

Lenke til kommentar
Bestillte ein ny pc med dette kortet i slutten av november.

Har ennå ikke fått det , men det ser ut så lev. dato blir rett over nyttår.

Har sjekket alle nettbutikker og ingen har det.

Lit kjipt å vente, men tror at dette er eit av de korta i prisklassen du får mest for pengene.

Kansje derfor det er utsolgt..

Jeg bestilte også en ny PC med det kortet for et par uker siden (fra Netshop), men valgte å avbestille og heller legge inn en ny bestilling når jeg ser at butikkene begynner å få kortet inn igjen. Så nemlig at de andre komponentene i PCen jeg bestilte begynte å synke i pris, så da så jeg ikke noen grunn til å ha en bestilling liggende på vent med "gammel pris".

Lenke til kommentar
kortet (5870) er forøvrig veldig langt. Rundt en 6-8cm lenger enn mine gamle 8800GTS 512mb kort.

Bare så vidt det gikk inn i mitt Lian Li 343 Cube Case.

Imponert over ytelsen dog. Mye raskere enn mitt gamle 2x8800GTS 512mb SLI setup.

Ja, jeg fikk mitt 5870 idag, til å erstatte et 8800gts512. Ganske imponert over økningen. kjørte en stalker test på 1920x1200 før og etter skjermkortbyttet:

post-4299-1261222381_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...