Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs. Aston Villa


NightKeeper

Uniteds beste?  

21 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • Kuszack
      1
    • Fletcher
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      1
    • Evra
      3
    • Giggs
      1
    • Anderson
      1
    • Carrick
      0
    • Park
      2
    • Valencia
      0
    • Rooney
      12
    • Berbatov (Innbytter)
      0
    • Owen (Innbytter)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er sagt er det vi jo flott at vi er enige om at han er en diver.

 

Å? Hvor er vi enige om dette da? En som legger seg en gang er altså en diver? For meg går grensen ved flere tilfeller. Han har neimen ikke mange tilfeller.

 

Hvordan du tolker innlegget får du stå for. Men du tar feil.

Lenke til kommentar
Når det er sagt er det vi jo flott at vi er enige om at han er en diver.

 

Å? Hvor er vi enige om dette da? En som legger seg en gang er altså en diver? For meg går grensen ved flere tilfeller. Han har neimen ikke mange tilfeller.

 

Hvordan du tolker innlegget får du stå for. Men du tar feil.

Bare innrøm det da, Jotun. Gerrard og N'Gog faller lett, mens Rooney og Giggs filmer hele tiden. Trodde dette var allmennkunnskap...

Lenke til kommentar
Rooney filmer ikke mye da, det er vel andre gangen og ingen av gangene hadde det invirkning på utfallet av kampen.

 

Hadde det bare vært to ganger...har sett Rooney filme mer enn to ganger i United, dessverre...

 

Må være enig her. Rooney har en lei tendens til å filme og legge seg, det skjer flertallige ganger i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar

Den som satt opp pollen (Dotten?) glemte Gibson.

 

Ja, fornøyd med Kuszszak. Trroor det var Wisz som lærte bort en god teknkk for å huske navnet hans. Kus-zs-zak?

 

Stemte på Rooney. Syns han gjorde en god omgang i første som alenespiss. Kan ikke se for meg hvem som skulle vært bedre. Vidic gjorde ingen feil, så han burde vel fått 10. Hadde ikke så mye å gjøre, dog. Evra er alltid stødig. Stemmen gikk til Roon.

Lenke til kommentar
Haha, du klarte å skrive det første gangen Niko, men de to neste postene gikk det verre med. Dotten klarte jo faktisk ikke å føre det opp riktig når du skrev det riktig heller. Kus-zcz-ak

 

Jeg stemte også Rooney, han prøvde iallefall.

Klarer ikke se hva jeg har skrevet riktigf/feil. haha. Det ser riktig ut alle varientere-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...