Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs. Aston Villa


NightKeeper

Uniteds beste?  

21 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • Kuszack
      1
    • Fletcher
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      1
    • Evra
      3
    • Giggs
      1
    • Anderson
      1
    • Carrick
      0
    • Park
      2
    • Valencia
      0
    • Rooney
      12
    • Berbatov (Innbytter)
      0
    • Owen (Innbytter)
      0


Anbefalte innlegg

Herregud for et teletubbyforum. ”jaja, bad day, sånt skjer”

 

Det er noe fundamentalt galt med dette laget. Jeg ekskluder legender som Giggs, Scholes og Neville mfl, men jeg – etter nøye observasjon - hevder at dette ikke er vår klubb verdig. Ikke spiller vi ”the united way” og spillertroppen er ikke på langt nær topnotch. Og hva skjer med 451 på Old Trafford? SAF provoserer meg så jeg rister med elendig laguttak og ræva formasjon. Rooney er dårligere enn bestemor som ensom spiss. Det er dessverre mye middelmådighet hos oss, akkurat som tilfellet er med Liverpool. Riktignok er det mye verre i Mersyside, men likevel, det merkes i Manchester også.

 

Kan noen forklare meg hvorfor vi alltid spiller dårlig i 1.omg? Null innstilling og null kvalitet. Et tegn på at spillerne våre tror de er gode nok til å spasere seg til trepoengere.

 

Hvor blir det av målene?

 

1. Owen: Ikke god nok, end of story,

2. Berbatov: Fantastisk spiller, utter crappy spiss.

3. Rooney: Fantastisk på det meste, utter crap spiss. Dulling med denne fyren, fordi han jobber hardt og er lojal, er jeg møkklei. Milevis unna en spiller som Torres i end product og går sur i motgang. At han var med i ball d’or kåringen ler jeg av, for han er ca femti lysår unna de beste i verden.

 

Ikke siden 4-1 tapet mot Liverpool har jeg vært så langt nede. For den siste tiden har bevist for meg at vi er langt unna CFC. Vi spilte bedre enn dem på brua, men har ikke brodden som trengs.

 

Jeg er lei av fotballen vi har spilt i snart 2 år og jeg er lei av firstprice handlinga.

 

Park kan forøvrig pelle seg hjem til korea. Elendigheten selv. Han er faktisk dårligere teknisk enn Kuyt og det sier ikke rent lite. Dessverre er han i klubben av kommersielle årsaker, for sportslig er han som tidenes største sekk med dritt.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plagueis:

 

Da var det utbrudd i vulkanen igjen....... ?

 

Et par ting. Bestemora di må være fantastisk i fotball.

 

På overgangsmarkedet har vi vert knallgode. Owen kom gratis og har vel gjort like mye for oss som Benzema og Kaka hare gjort for Real tilsammen. Valencia har vert strålende fra første minutt.

 

Og så har vi Chelsea. Chelsea kan prise seg lykkelige over at de har de 3 poengene de har, og jeg ser ingenting de har som vi ikke har bortsett fra et svimlende underskudd og pengedoping. Det er faktisk utrolig at Chelsea ikke er overlegne med de midlene de har.

 

Park var ikke så dårlig som mange vil ha det til. Mange gode løp og ballvinninger. Sekk med dritt meg i ræva.

 

Dårlig i første omgang? Hva var det som var så dårlig med 1 omgang? Tror du det er noe jalla lag vi møter?

Lenke til kommentar

Nei jeg vet ikke jeg. 0-1 hjemme mot Villa er ikke så veldig bra. Dessuten mente jeg sesongen sett over ett, ikke bare i dag.

 

Le det bort så mye du vil Limbeck, men jeg ser i det minste middelmådighet når den blir presentert rett under nesetippen min. Du er faen så blindøyd for det negative rundt united at det grenser til tragikomisk.

 

Park er ikke god nok for Hull engang og har Owen vært god? Haha, for noe tøv.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Herregud for et teletubbyforum. ”jaja, bad day, sånt skjer”

 

Det er noe fundamentalt galt med dette laget. Jeg ekskluder legender som Giggs, Scholes og Neville mfl, men jeg – etter nøye observasjon - hevder at dette ikke er vår klubb verdig. Ikke spiller vi ”the united way” og spillertroppen er ikke på langt nær topnotch. Og hva skjer med 451 på Old Trafford? SAF provoserer meg så jeg rister med elendig laguttak og ræva formasjon. Rooney er dårligere enn bestemor som ensom spiss. Det er dessverre mye middelmådighet hos oss, akkurat som tilfellet er med Liverpool. Riktignok er det mye verre i Mersyside, men likevel, det merkes i Manchester også.

 

Kan noen forklare meg hvorfor vi alltid spiller dårlig i 1.omg? Null innstilling og null kvalitet. Et tegn på at spillerne våre tror de er gode nok til å spasere seg til trepoengere.

 

Hvor blir det av målene?

 

1. Owen: Ikke god nok, end of story,

2. Berbatov: Fantastisk spiller, utter crappy spiss.

3. Rooney: Fantastisk på det meste, utter crap spiss. Dulling med denne fyren, fordi han jobber hardt og er lojal, er jeg møkklei. Milevis unna en spiller som Torres i end product og går sur i motgang. At han var med i ball d’or kåringen ler jeg av, for han er ca femti lysår unna de beste i verden.

 

Ikke siden 4-1 tapet mot Liverpool har jeg vært så langt nede. For den siste tiden har bevist for meg at vi er langt unna CFC. Vi spilte bedre enn dem på brua, men har ikke brodden som trengs.

 

Jeg er lei av fotballen vi har spilt i snart 2 år og jeg er lei av firstprice handlinga.

 

Park kan forøvrig pelle seg hjem til korea. Elendigheten selv. Han er faktisk dårligere teknisk enn Kuyt og det sier ikke rent lite. Dessverre er han i klubben av kommersielle årsaker, for sportslig er han som tidenes største sekk med dritt.

Jeg har markert det jeg er enig i.

 

Skriver mer i morgen når jeg er blitt edru. forøvrig fins det ikke verre folk enn livløse Liverpoolfolk som kun lever på skadefryd om dagen.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenseløst er måten vi prøver å hele tiden spille igjennom på midten. Når Villa har ørten tusen spillere inne rundt sin egen 16-meter så er det håpløst irriterende å se muligheter på muligheter bli skuslet. Kanten blir for lite involvert.

 

Og Rooney går meg faktisk på nervene. Han var fantastisk i dag, men det var så mange ting som irriterte meg. Siste touchen hans var helt forferdelig i dag, slik som den enkle ballen som hadde ført Berba i gjennom, til og med lilleputt-spillere hadde klart å slå den pasningen.

 

Og det at han alltid prøver å skru ballen med et forbanna kvinnfolk-touch er tragisk. Vi vet alle hvilken skuddfot du har, bruk kraften i de monsterlårene dine og ikke vær så forbanna elegant på det.

 

Godt med en øl, er det ikke?

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg grenseløst er måten vi prøver å hele tiden spille igjennom på midten. Når Villa har ørten tusen spillere inne rundt sin egen 16-meter så er det håpløst irriterende å se muligheter på muligheter bli skuslet. Kanten blir for lite involvert.

 

Og Rooney går meg faktisk på nervene. Han var fantastisk i dag, men det var så mange ting som irriterte meg. Siste touchen hans var helt forferdelig i dag, slik som den enkle ballen som hadde ført Berba i gjennom, til og med lilleputt-spillere hadde klart å slå den pasningen.

 

Og det at han alltid prøver å skru ballen med et forbanna kvinnfolk-touch er tragisk. Vi vet alle hvilken skuddfot du har, bruk kraften i de monsterlårene dine og ikke vær så forbanna elegant på det.

 

Godt med en øl, er det ikke?

Vel vi har kun en skikkelig ving på banen, å han er latterlig forutsigbar idag. I tillegg skjønner han ikke at han skal trekke ut når vi vender spillet fra venstre til høyre. Han blir sentralt. Evra gjør en jobb, men faen så alene han blir til tider.

 

Jeg er helt enig i det med Rooney, skal være så fin på alt han gjør. Han er ikke Berbatov. Brukt makt. Men Rooney gjør en jobb alene idag, hadde vi hatt to spisser fra start ville vi aldri tap. Jævla forpulte 4-5-1.

 

Det er nydelig, men faen så kjip den Carlsberg-logoen er. Ja jeg drikker det skvipet nå, rester fra et vorspiel.

Lenke til kommentar
Nei jeg vet ikke jeg. 0-1 hjemme mot Villa er ikke så veldig bra. Dessuten mente jeg sesongen sett over ett, ikke bare i dag.

 

Le det bort så mye du vil Limbeck, men jeg ser i det minste middelmådighet når den blir presentert rett under nesetippen min. Du er faen så blindøyd for det negative rundt united at det grenser til tragikomisk.

 

Park er ikke god nok for Hull engang og har Owen vært god? Haha, for noe tøv.

 

At det ikke er så veldig bra er jeg enig i. Bevares.

 

Sesongen sett under et så er det jo kjempebra. Vi er igjen med og kan vlnne 4 tittel på rad. I mine øyne er å vinne 4 titler på rad ikke bare et tegn på styrke hos et lag, men det er også et tegn på svakhet hos motstanderene. Skulle jo bare mangle at minst et lag ga oss motstand.

 

Hvor du finner middelmådigheten vet jeg ikke, men jeg ser at det er mulig å forbedre oss her og der. Dog uten å brenne av fantasi summer så er jeg usikker, men jeg er litt redd for at det er det du mener når du kritiserer handlingene våre på overgangsmarkedet.

 

Og jeg mener at Owen har vert like god for oss som Benzema og Kaka har vert for Real. Og med det (om man ikke er uenig) så ser man litt av genialiteten til Fergie. Hadde vi ligget bedre an nå hvis vi hadde hatt Kaka og Benzema? Jeg er usikker på det, men jeg er sikker på at kontoene våre hadde sett annerledes ut.

 

Så får vi se hva som skjer med Villa når Valencia blir desperate nok.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg blir fysisk dårlig når jeg ser innleggene treffer først motspiller om og om og om igjen slik som i dag.. og cornere som treffer motspillere som står med nærmeste stang gang på gang..

 

Jeg ønsker så sterkt en skikkelig målfarlig spiss i januar-vinduet.. En som ikke er opptatt av fancy skruballer eller flotte finter.. Men bare brenner ballen rett i mål..

Lenke til kommentar

Aston Villa sto bra imot, for det er vanskelig å hindre Man Utd til å komme til sjanser. De står bra imot og klarer å blokkere det meste. Det var på ingen måte fortjent, fordi Man Utd hadde klart mest ball og sjanser, men det er allikevel en god kamp av Villa. Premier League er jevnere enn noen gang og godt er det.

 

Rooney med filming idag ga bare 6-7 poster. Det var omtrent et like stort antall sider etter N'Gog mot Blackburn...

 

Just sayin'

Lenke til kommentar

Mitt siste innlegg for kvelden, mens jeg enda kan skrive noenlunde lesbart.

 

Skulle på date med et meget lovende prospekt i kveld og jeg er kresen hva gjelder personlighet/utseende. Men nå sitter hjemme å drikker alene istende - og trist er det. Første "kjæresteemnet" jeg møtt på lengelenge var/er det også. Etter jeg kom hjem småfull fra pub, gikk jeg bare rett inn på soverommet å la meg med nedpå for å deppe litt. Jeg skulle jo være der klokka 21 var planen. Gøy å våkne i 22 tida da, på en pute full av mitt eget sikkel.

 

12 ubesvare anrop, jess! Gleder meg til Mandag nå. Fin Lørdag dette her.

 

Tips til alle følsesmennesker: Aldri avtal noe etter en fotballkamp. "Jeg kommer rett bort etter kampen" har herpa tilværelsen min for mndsvis.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Cornerne våre begynner å bli et stort problem. Jeg skjønner ikke hvordan en spiller som Rooney klarer å slå så forbanna dårligere cornere. På hodet til nærmeste Villa-forsvarer hele jævla tiden. Det er til å bli gal av. Dette er profesjonelle betalte fotballmillionærer som har dette som sitt levebrød, da burde man for faen klare å slå ordentlige, harde og presise cornere, ikke slike pisse-cornere som dette laget har gjort til sitt varemerke.

 

Og nok en gang til Rooney. I dag skammet jeg meg over å ha navnet ditt bakpå drakta mi. Trodde virkelig du hadde gjort det der for siste gang, det er ting jeg ikke vil ha i vår røde klubb.

 

Berbatov hadde et bra innhopp. Man ser med en gang hvor mye han betyr for vår offensive dimensjon. En touchen han hadde til Carrick var verdensklasse. Bare synd Carrick ikke hadde klart å treffe en låvedør som hadde falt på han i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...