Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs. Aston Villa


NightKeeper

Uniteds beste?  

21 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • Kuszack
      1
    • Fletcher
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      1
    • Evra
      3
    • Giggs
      1
    • Anderson
      1
    • Carrick
      0
    • Park
      2
    • Valencia
      0
    • Rooney
      12
    • Berbatov (Innbytter)
      0
    • Owen (Innbytter)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tre minutter? AV-spillerne lå nede nesten hele omgangen. Ikke nok med det, det ble faktisk ikke spilt tre minutter på overtiden. Ett minutt gikk da Young fikk gult kort til Friedel skjøt ut. Over et halvt minutt gikk før Evra fikk ballen, og ballen var i spill igjen. Alle som mener at United alltid får mye overtid, bare hold kjeft.

Lenke til kommentar

Ja, vi var dårlige men uheldige som faen at Rooney sitt skudd ikke gikk inn i første omgangen. Den går inn 9 ut av 10 ganger, var fantastisk av Wazza.

 

Og, de som sutrer over at vi får for mye overtid, HAHAHAHA. 3 minutter.

 

6 SEPARATE bytter.

 

2.5 min skade på Stephen Warnock i andre omgangen, 1.5 når Park og L. Young header i hverandre.

 

Det skal være ca 5 min, hvis ikke 6.

 

Så gir han TRE, faen meg TRE minutter. Også, bruker Villa 1.5 min uten å spille ballen. Frispark, kast og alt. Er faen meg patetisk. Nå kan INGEN klage over det lenger ihvertfall.

 

Btw, coincidence at det var samme dommeren som fikk så mye (feil) kritikk som dømte City kampen når vi vant 4-3 i 95. min? Nei. Jævla PUSSY.

 

Men, helt greit at Villa vinner. Men hadde Rooney fått den inn i første omgangen, så hadde det vært en helt forskjellig kamp. Unlucky.

 

Og, Gibbo bytte er jævlig merkelig gjort. La nå Ando være på banen nå, la midtbanen være og sett inn Obertan som kan faktisk forandre måten vi spiller på. (Som ALDRI funket i dag).

 

Jaja, bad day at the office.

 

Positive, folkens? Chelsea ledet med 2 poeng før i dag. Nå leder de med 3. Begge hadde hjemmekamper, og man tenker at vi kommer til å ligge 5 poeng bak om vi skulle finne på å tape. Men det ble 3 til slutt. Og vi spilte mot et lag som har slått både Chelsea hjemme og Liverpool borte i år, mens Chelsea spilte mot laget som nylig tapte 0-2 mot Liverpool, og 3-0 mot oss.

 

Let's look at the bright side. Og husk, målet vi slapp inn i kveld var pga. en høyreback som ikke skal spille der. Husk at vi også savner Fletcher i midtbanen når han blir brukt der. Så det er "double-blow", hvis dere skjønner. Vi sliter helt jævlig med skader nå og det at 2 poeng ble 3 på toppen er slett ikke farlig. Og vi tapte mot et potensielt topp 4 lag mens vi hadde problemer med skader.

 

RED DEVILS

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...