Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs. Aston Villa


NightKeeper

Uniteds beste?  

21 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • Kuszack
      1
    • Fletcher
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      1
    • Evra
      3
    • Giggs
      1
    • Anderson
      1
    • Carrick
      0
    • Park
      2
    • Valencia
      0
    • Rooney
      12
    • Berbatov (Innbytter)
      0
    • Owen (Innbytter)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, Ashley Young. Visste han skulle gjøre akkurat det der. Ashley Young. Goddamn.

 

Ellers, uten Evra og Rooney er vi ingenting. Hvor god er Evra egentlig? Går det an å være så JÆVLIG god? Rooney har vært utrolig farlig hele omgangen, og var så UTROLIG uheldig som ikke scorte der den traff tverra. Det der er faen meg uflaks til TUSEN. FITTE. Men ja, filmingen var unødvendig.

 

Valencia på begynnelsen av kampen? SKYT EN GANG DA for faen. Ellers har han også vært veldig safe og dårlig med ballen.

 

Men Giggs? Merker dere at han er nesten alltid grusom i første omganger? Derfor vil jeg ikke bytte han ut liksom, men i HELVETE han var irriterende i dag. Legend, det vet vi alle, men han slår kanskje 6-8 feilpasninger og har utrolig dårlige første touch til tider som ødelegger alt. Jævlig frustrerende, man så det på Rooney og. Giggsy må skjerpe seg. Her savner man presisjonen til the Ginger Prince.

 

Btw, veldig bra av PIG en mot en mot Gabby. PIG er en veldig god keeper, blir han bedre med utspark under press så er han nesten der. Liker det jeg ser.

 

Carrick virker som han er helt "tilbake" nå. Liker han i midtbanen. Anderson har derimot vært ganske safe og har ikke hjulpet så veldig mye. Park er ikke klar for en høy tempo PL kamp, gjerne bruk en bytte der snarest mulig.

 

Jeg savner virkelig en Scholesy ute på banen her. :( Fuckings gule kort.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Forbanna irriterande kamp, og forbanna typisk United.

Vi er best i det meste, men er rett og slett udugelige i press og markering når det gjelder, og ligger derfor under med eit mål. Berre uflaks at ikkje Rooney eller Valencia har scora, men vi har mykje meir potensiale framover enn det vi klarer å få ut.

Giggs og Roon gjer mykje bra, men vi manglar det lille ekstra. Håper vi får inn Berba i andre, kanskje også inn med Obertan for Park, som prøvar på mykje, men som er litt for lite effektiv i det han foretar seg offansivt. I andre må vi også konse på å ikkje gje Young sjansen til å slå innlegg så lett, frå gode posisjonar, og vi må klare å ha såpass kommunikasjon i feltet at det er ein viss kontroll på kva spelarar frå Villa som er markert, og kven som ikkje er det.

 

 

Rooney må berre slutte med sånt tull som han prøvar på og får dessverre eit heilt rett gult kort. Synd at han skal drive på sånn.

Lenke til kommentar
Garanterer at Giggs tar seg opp i andre og bidrar til å avgjøre.

 

Helt enig. Derfor jeg aldri hadde vurdert å bytte han ut nå liksom. Det er forskjellen mellom gode spillere og de absolutt beste.

 

Aiit, tilbake til TV'en. Gutter, vi må klare dette. (I det minste uavgjort da).

 

COME ON YOU RED DEVILS! GET THE FUCK IN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...