Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs. Aston Villa


NightKeeper

Uniteds beste?  

21 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • Kuszack
      1
    • Fletcher
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      1
    • Evra
      3
    • Giggs
      1
    • Anderson
      1
    • Carrick
      0
    • Park
      2
    • Valencia
      0
    • Rooney
      12
    • Berbatov (Innbytter)
      0
    • Owen (Innbytter)
      0


Anbefalte innlegg

Skjønte ikke vitsen med å få inn Gibson. Få heller inn Obertan, og få fart på vingen. Så jo mot Wolfsburg hva han er god for da han ble byttet inn.

Så drit som Anderson og Carrick var så måtte noe inn sentralt. Fy faen.

Obertan burde ha vært på vingen, ikke Rooney. Rooney var på egen banehalvdel i det siste minuttet, og det er vel ikke optimalt for toppscoreren når laget ligger under 1-0. De fleste spillerne sugde i dag uansett, så jeg synes det var dumt med Gibson-byttet.

 

Rooney med filming idag ga bare 6-7 poster. Det var omtrent et like stort antall sider etter N'Gog mot Blackburn...

Nå påvirket ikke filmingen til Rooney resultatet heller, så det kan vel ikke akkurat sammenlignes. Men det er fortsatt dritt at Rooney filmet.

 

Skjønner ikke at dere tar fotball -så- seriøst :/

Fotball er livet for mange. Inkludert meg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rooney med filming idag ga bare 6-7 poster. Det var omtrent et like stort antall sider etter N'Gog mot Blackburn...

 

Just sayin'

 

Men dei fleste som skreiv noko rundt då, i pausa osv, nevnte og fordømte oppførselen. Det er også vanlegvis sånn at når ei så klar filming ender med straffe og mål, så får det noko meir merksemd enn ei heilt rett avgjersle av dommaren. "Just sayin" Joda, det er klart. Vi innrømmer det når sånt skjer, vi beklagar og fordømmer det, og eg trur ikkje så mange her inne hadde kritisert nokon for å gjere akkurat det same.

Lenke til kommentar
Jeg hater når vi spiller "4-3-3" for det er i realiteten en 4-5-1 som vanligvis fører til kjedelig spill og Rooney som ofte blir isolert på topp.

Rooney alene på topp er piss. Jeg satt og grua meg til at Berbatov var på benken fordi Owen skulle få starte sammen med Rooney på topp, men plutselig skjønner jeg at det blir en stygg 451. Når har det noensinne funka? Pissformasjon. Få inn Berbatov for guds skyld. Hater Owen. Gjorde han en dritt når han kom inn?

 

Hvorfor i HELVETE kaster du deg der, Rooney? Forbanna idiot!

Jeg satt ca. 2-3 meter unna situasjonen. Er(/var) litt berusa, men fra mitt ståsted så det ut som den klareste straffa i verden. Kunne faen ikke tro det. Ropte "ROOOOON!" når han falt og hadde øyekontakt med han i noen hundredels-sekunder. Så det kom vel noe godt ut av det. Noen som har highlights? Er spent på å se, for det er jo enstemmig om dive over alt, men for meg så det ut som han ble tatt. Jævlig kjipt.

 

Skjønner ikke at dere tar fotball -så- seriøst :/

Du får finne på noe annet du da vettu. Om det ikke passer for deg tenker jeg på.

 

Er over all veldig skuffa. Gråt faktisk en tåre når jeg gikk ut av Old Trafford istad. Perfekt oppladning på Bishops og jeg stod i tsjorte og skreik meg stum fra start til slutt. Likeså holdt jeg på å bli kasta ut twice fordi vi står rett ved gresset (ved Red Army-flagget), og vaktene satt lite pris på engasjementet mitt. Er ordløs, vet ikke hva jeg skal finne på. Sier meg enig i at helgen og avtaler blir pisslagt etter tap.

 

... "GET IN THERE!!" ropes det utenfor balkongen min nå. Akk, så enig.

Lenke til kommentar

Rooney kunne ha påvirket resultatet veldig, hensikten bak det og selve utførelsen er helt likt. Jeg synes det bare er rart at Rooney slipper unna mas om det gang etter gang, mens f.eks Eduardo og N'Gog blir stemplet som riksklyser når de gjør det en gang.

 

Det er vel egentlig alt styret rundt Eduardo og N'Gog jeg klager på, skulle heller sett de få mindre ris enn at Rooney skulle fått mer. Filming er såpass vanlig i dagens fotball og nesten alle spillere gjør det, så det blir vanskelig å kritisere enkeltpersoner for det.

Lenke til kommentar
Jeg ble veldig glad når Gibson kom innpå, midtbanen fungerte ikke i dag.. Syntes ikke Gibson gjorde det noe verre enn Anderson gjorde det.. Og Gibson har ett skuddbein som kan avgjøre kampen..

 

Hver gang vi hadde noe form for skikkelig press mot slutten, kom Gibson opp med en GROV feilpasning. Var helt vanvittig frustrerende. Se 80. min - 90. min igjen. De letteste pasningene og. Også prøvde han på en "Scholes" ut til Valencia, men den gikk over Valencia og ut til kast. Fy faen som jeg savnet Scholes i dag. DMFLKSDFLA

 

Enig btw når det gjelder Owen med alle her. Sa det på tirsdag og til og med når han scorer hat trick. Er ikke noe god å ha på banen ellers. Ikke god nok for Utd. Park er viktig i noen kamper, og han er faen ikke en bøtte med dritt som Game sier. Fergie uttalte nettopp om hvor viktig han er for klubben osv, og hvis noen virkelig tror det er pga. av at han er fra Korea og det er kommersielle grunner osv så er det bare dumt. Man er ikke Utd SÅ lenge som han og starter kamper mot Pool og CL finalen osv osv. Ikke under Fergie, aldri. Han er btw nettopp tilbake etter langvarig skade, første kamp i PL i dag etter skaden.

 

Ellers, Rooney er faen meg ikke en dårlig spiss. Han var jo FANTASTISK i første omgang i dag, og ikke presis nok i andre men fortsatt viktig. Jeg vet det er vanskelig etter tap, Game, men Wazza er Wazza. Dive er noe annet ja, det kan man kritisere hele veien. Tabbe som faen av han.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Og Rooney går meg faktisk på nervene. Han var fantastisk i dag, men det var så mange ting som irriterte meg. Siste touchen hans var helt forferdelig i dag, slik som den enkle ballen som hadde ført Berba i gjennom, til og med lilleputt-spillere hadde klart å slå den pasningen.

 

Fantastisk med ræva sistetouch? Det går ikke. Sistetouchen er alt i fotball. Jeg synes Rooney var ræva. Dårligere enn Tevez på en normal dag. Løper mindre og er mindre venn med ballen. Rooney er hypet. Ja, jeg sa det, men jeg står for det - selvom jeg er drita som en halvkåt sjømann.

 

Vi vet alle hvilken skuddfot du har, bruk kraften i de monsterlårene dine og ikke vær så forbanna elegant på det.

 

Rooney har ikke vist den "berømte" skuddfoten sin siden dette målet:

 

Det var i 2004/2005.

 

Godt med en øl, er det ikke?

 

Jo.

Lenke til kommentar
Rart at vi har oppnådd så mye med et så dårlig lag. Merkelig at vi i det hele tatt klarer å holde oss i PL.

 

Hehe.. Det blir fort litt mye klaging ja.. Men det er så frustrerende.. Selv om det er helt "feil", vil jeg av og til tape 3-0 enn at det andre laget får 1 mål tidelig og legger seg i forsvar resten av kampen.. Jeg blir helt nervevrak under kampen og så går ballen akkurat utenfor mål også tror jeg den går inn pga fucka kameravinkel osv.. Også når kampen er over og United har tapt føles det omtrent som vi tapte CL finalen.. Og da er plutselig alt i denne verden kjipt..

 

Men men, 3 poeng bak Chelsea og 22 kamper igjen av serien, Manchester United skal vinne pokalen i år også.. :)

 

God natt..

Lenke til kommentar

Fryktelig mye klaging. Noen her inne klager uanpokkersett. Helt sykt.

 

Vinner 1-4 og united spiller som en bøtte dritt. Taper 0-1, og SAF er omtrent omtalt som en idiot. Så vinner United PL og SAF er gud igjen. Blir så lei av disse humørsvingningene at det blir bare for dumt. Helt ok at man skal være skuffet etter en slik kamp der de spiller langt under pari og har alle muligheter til å avgjøre kampen. Men hjelpe meg så digital tankegang mange her inne har. 1 eller 0, INGENTING i mellom.

 

Her er Rooney situasjonen forresten.

 

Blir ikke helt klok på ka som skjer der.

Lenke til kommentar
Jeg synes det bare er rart at Rooney slipper unna mas om det gang etter gang, mens f.eks Eduardo og N'Gog blir stemplet som riksklyser når de gjør det en gang.

 

 

Det er ikke rart i det hele tatt. Engelskmenn slipper billigere unna, det har de alltid gjort. Bare se på Gerrard. Husker også Jermaine Jenas filmet på en United-spiller gult kort i to kamper på rad, det var ingen som reagerte på det.

Lenke til kommentar
Fryktelig mye klaging. Noen her inne klager uanpokkersett. Helt sykt.

 

Vinner 1-4 og united spiller som en bøtte dritt. Taper 0-1, og SAF er omtrent omtalt som en idiot. Så vinner United PL og SAF er gud igjen. Blir så lei av disse humørsvingningene at det blir bare for dumt.

 

Er en grunn for at jeg har holdt meg litt unna United tråden(e) i det siste :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det bare er rart at Rooney slipper unna mas om det gang etter gang, mens f.eks Eduardo og N'Gog blir stemplet som riksklyser når de gjør det en gang.

 

 

Det er ikke rart i det hele tatt. Engelskmenn slipper billigere unna, det har de alltid gjort. Bare se på Gerrard. Husker også Jermaine Jenas filmet på en United-spiller gult kort i to kamper på rad, det var ingen som reagerte på det.

 

Det er nettopp det jeg synes er rart. Hvorfor skal engelskmenn slippe lettere unna? Rooney og Gerrard legger seg når de får sjansen og er like "usympatiske" som alle andre.

 

Det er ganske enkelt å se når Rooney filmer, han har alltid den samme unaturlige beinposisjonen. Bare stopp filmen på ca. 12 sekunder. Han "mister" fotfestet på stambeinet og sleper det langs bakken og klarer ikke å ta et nytt steg med den andre foten sin. Akkurat det samme han holdt på å gjøre mot Arsenal før Almunia feiet han ned i bakken.

Lenke til kommentar
Herrejesus. Skal du prøve å si at det der ikke er soleklar filming Jotun? Kanskje Rooney trår på han andre, men det behøver ikke bety at han skal falle som en madonna av den grunn.

 

Er du blind? Se nå ka eg skrive da.

 

Eg skriver: Han er borti Rooney, men langt fra straffe. Skulle ikke du da klare å legge sammen to pluss to og skjønne at eg da i ganske så klartekst mener at Rooney filmer? Har til og med skrevet det flere ganger i denne tråden allerede.

 

Begynn å lese hvis du skal oppføre deg som en bajas i enhver situasjon.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nå gidder jeg selvsagt ikke lese alle tidligere innlegg i denne tråden, men selv du er vel klar over at det er situasjoner der en spiller faller hvor det verken blir gitt gult kort for filming eller straffe. Det virker på det innlegget som om at det er det du prøver å si. Når det er sagt er det vi jo flott at vi er enige om at han er en diver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...