pumba50 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 De treningsinstruktørene som er på mitt treningssenter har dype kunnskaper og lang utdannelse i det de driver med. Mange har flerfoldige år, ei av de instruktørene har 8 år bak seg i 3 forskjellige land. Men de hun instruerer på mitt treningsstudio, de putter hun bare i ei eller anna maskin og mer er det ikke. Så dype kunnskaper som eksempelsvis hun har, burde de ikke da fokusere på andre øvelser med stang og håndmanualer? Disse folkene er ikke bare eldre, men mange er unge friske, noen middelaldrende og noen enkelte av dem er eldre mennesker. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 De setter dem i fastebevegelser (maskiner og sånt) fordi det er mindre sjangse for å skade seg. Husker når jeg begynte å trene for første gang, han enne treningsveiilderen skulle lage det beste programmet til meg.Trodde jeg da. Fikk et ark med 14 maskin øvelser, 15-20 reps og middels vekt. Dette programmet sa han at jeg kom til å bygge muskler av. Treningsstuidoene har et eller annet system ja. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg tror det har med penger å gjøre. Treningsenter er en stor buisness idag og slik jeg forstår det så selger maskiner bedre. Blant annet fordi mange synes det er mer komfortabelt å trene i maskiner pga av flere årsaker: Lett teknikk, slipper balanse og stabilisering, føles tryggt, og det er lettere. Jeg tror instruktørene gir folk maskiner slik at sjansene er at de fortsetter på senteret, og slik at treningsenteret slipper at et flertall skader seg. Det tar også mange ressurser å instruere folk i baseøvelser. Trist er det. Jeg snakket med en som jobber på et fancy treningsenter her, jeg spurte hvorfor dere har så mye maskiner og ikke noe knebøy stativ. Han svarte at de har et knebøy stativ, men ikke plass, da prioriterer de maskinene fordi flere bruker dette. Endret 12. desember 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå