Misunne Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Skaffet med nettopp en ny Xbox 360 Elite ved å levere inn min gamle Xbox 360 Premium til en spillbutikk. Fikk leid med meg den gamle harddisken og en transfer kit for å overføre den gamle dataen til den nye harddisken. Problemet er når jeg har plugget in alt som skal og fulgt bruksanvisningen nøye, kommer denne meldingen opp: Attach your original hard drive to the hard drive bay one the coonsole. After you detach the current har drive, the console will restart. Attach the original hard driveand start the stransfer program again. Jeg har gjort det som skal gjøres. Den gamle 60GB harddisken står i konsollen, men den nye 120 GB harddisken er plugget til tranfer kiten. En annen ting som slår meg er at det står "20 GB" til "120 GB", så kanskje det kun skal gå an om jeg har en 20GB harddisk? Men da vil jo det si at det som står på denne siden http://support.microsoft.com/kb/937279 er feil. Håper på svar. Trenger så raskt som murlig, siden jeg så jeg skulle levere tilbake harddisken og transfer kiten i morgen. Takk. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 det er kommet nye versjoner av disse transferkitta fra. v01 er gamlest og v04 er visst nyest. mulig at du trenger v03 (det står på selve dingsen hvilken versjon du har) Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Det står ingenting om versjon på kabelen. Iallefall ikke som jeg kan se. Eneste som står er: "Xbox 360 Hard Drive TRansfer Cable. Microsoft Corporation For use with Xbox 360" + noen tegn og en strekkode med masse tall på. Dette er foresten bildet fra det som CD-en lå i. : / Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ja, en masse tall. de siste talla er versjonsnummeret. 001 eller 002, 003 evt. 01 eller 02 eller 03 Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Like ovenfår strekkoden står det X812003-002, og under strekkoden står det 0K160049343736. Vil det si at denne er av versjon 2, og at kabelen er ubrukelig? : / Endret 11. desember 2009 av Misunne Lenke til kommentar
Northland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Litt offtopic, men hvilken butikk kjører et slikt tilbud? Leter selv etter muligheten å bytte inn min premium mot en elite. Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Litt offtopic, men hvilken butikk kjører et slikt tilbud? Leter selv etter muligheten å bytte inn min premium mot en elite. Fikk tilbud om det hos Game på Steinkjer. Lurte på om de viste om noe måte å overføre data fra en HDD til en annen, og de sa at de leide ut en sånn transfer kabel, om man la igjen 500 kr i depositum. De hadde ikke peil på hvordan den skulle brukes, så jeg måtte nedover en gang til for å hende CD-en >< Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Like ovenfår strekkoden står det X812003-002, og under strekkoden står det 0K160049343736. Vil det si at denne er av versjon 2, og at kabelen er ubrukelig? : / ja, desverre. og det har du vel egentlig funnet ut allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå