Gå til innhold

Problemer med migrering fra 60GB til 120GB HDD

Misunne

Anbefalte innlegg

Skaffet med nettopp en ny Xbox 360 Elite ved å levere inn min gamle Xbox 360 Premium til en spillbutikk. Fikk leid med meg den gamle harddisken og en transfer kit for å overføre den gamle dataen til den nye harddisken.

Problemet er når jeg har plugget in alt som skal og fulgt bruksanvisningen nøye, kommer denne meldingen opp:

Attach your original hard drive to the hard drive bay one the coonsole.

After you detach the current har drive, the console will restart. Attach the original hard driveand start the stransfer program again.

Jeg har gjort det som skal gjøres. Den gamle 60GB harddisken står i konsollen, men den nye 120 GB harddisken er plugget til tranfer kiten.

En annen ting som slår meg er at det står "20 GB" til "120 GB", så kanskje det kun skal gå an om jeg har en 20GB harddisk? Men da vil jo det si at det som står på denne siden http://support.microsoft.com/kb/937279 er feil.

Håper på svar. Trenger så raskt som murlig, siden jeg så jeg skulle levere tilbake harddisken og transfer kiten i morgen.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står ingenting om versjon på kabelen. Iallefall ikke som jeg kan se. Eneste som står er:

"Xbox 360 Hard Drive TRansfer Cable.

Microsoft Corporation

For use with Xbox 360"

+ noen tegn og en strekkode med masse tall på.

Dette er foresten bildet fra det som CD-en lå i. : /

dfdu23.jpg

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men hvilken butikk kjører et slikt tilbud? :) Leter selv etter muligheten å bytte inn min premium mot en elite.

Fikk tilbud om det hos Game på Steinkjer. Lurte på om de viste om noe måte å overføre data fra en HDD til en annen, og de sa at de leide ut en sånn transfer kabel, om man la igjen 500 kr i depositum. De hadde ikke peil på hvordan den skulle brukes, så jeg måtte nedover en gang til for å hende CD-en ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...