Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble avvist av jente, bør jeg fortsette å ignorere henne?

Gjest Håpløst forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløst forelsket

Hei,

Jeg er 18 år og har nå vært forelsket i denne jenta i to år. Hun er sjenert og reservert, så det har ikke vært særlig mer enn litt formell prat mellom oss i løpet av disse to årene. Så bestemte jeg meg for å be henne ut til ballet. Hun spurte om hun kunne vente litt med å svare, og det sa jeg ja til. To dager senere får jeg et godt innpakket nei. Siden da har jeg ikke snakket med henne - det vil si at jeg har ignorert hennes tilstedeværelse, og selv om hun i dag sang vakkert og fikk masse god kritikk, lot jeg være å komme med kompliment enda alle andre gjorde det.

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Skal jeg fremdeles satse på henne eller skal jeg la være? Hvis det siste: skal jeg fortsette å ignorere henne eller skal jeg komme over det og late som ingen ting? Hun har ikke oppført seg annerledes mot meg etter at hun avviste meg enn hun gjorde før, men nå ser det ut til at hun har oppdaget at jeg ignorerer henne. Men det gjør så forferdelig vondt i hjertet å være slik når jeg helst skulle ønske noe annet... De fleste rundt meg er samstemmige om at dersom hun hadde likt meg, ville hun ikke sagt nei til invitasjonen min... Og ja, hun skal på ballet, sannsynligvis med venninne®.

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Håpløst forelsket

Tror nok ikke hun sliter med dårlig selvtillit, nei. Hun har en sterk personlighet, selv om hun er beskjeden av seg. Det jeg mener med sjenert, er at hun alltid er stille og aldri noensinne sier hva hun tenker, mener eller føler. Det er når jeg arbeider med henne at jeg legger merke til den sterke personligheten.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke oddsene dine er gode, ville droppet jenta. Hun skal ha veldig dårlig selvtillit om hun sier nei til en hun er intressert i, ihvertfall hvis hun var ledig. Kommer hun alikevel med en annen gutt er nok det spikeren i kista. Tror du bare utsetter deg for mye vondt om du fortsetter å prøve deg, men du trenger ikke ignorere henne da, kan jo være venn med hun, hvis du vil da såklart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...