Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Begynner å bli meget lei av å tape nå. Meget, meget lei... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg synes ikke dette er så ufortjent som så mange her skal ha det til. Vi hadde presset i 1. omgang men greide ikke score mer enn ett mål. Riktignok skulle vi hatt både et ot to mål til + en straffe, men slik ble det altså ikke. 2. Omgang har bydd på det Liverpool vi har blitt så godt kjent med denne sesongen, og ballen går altformye bakover til frustrasjon for meg og sikkert mange andre. Så kommer Degen inn, en spiller som aldri burde spillt for 1. laget. Vi har uflaks med både selvmål og merkelige dommeravgjørelser, men det er rett og slett fordi vi bare er gode i 45 av 90 minutter vi ikke vinner denne kampen. Endret 13. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 To meget, meget forskjellige omganger. Må si at vi hadde (for en gangs skyld) flaks med en del dommeravgjørelser, så jeg føler litt med dere. Anyway, takk for kampen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fikk med meg kun første omgang, andre omgang var jeg ute og reiste. Hva gikk jeg glipp av, og hva i pokker skjedde med Johnson? Denne sesongen suger balle så ufattelig mye, at jeg ikke kan komme på ord for det... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du gikk glipp av en Rafa-Special. Vi leder 1-0 og etter pause så legger vi oss totalt bakpå. Hvorfor?! Jeg fatter det faen ikke. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Begynner å bli meget lei av å tape nå. Meget, meget lei... Samme her. Går utover humøret dagen etter. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Begynner å bli meget lei av å tape nå. Meget, meget lei... Samme her. Går utover humøret dagen etter. Jepp. Blir alltid meget lett irritert dagene etter slike tap. Spørsmålet er jo hvor lenge Rafa får holde på. Vi kan jo ikke bare tape og tape uten at noe blir gjort, uansett om det er mot Arsenal. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 To meget, meget forskjellige omganger. Må si at vi hadde (for en gangs skyld) flaks med en del dommeravgjørelser, så jeg føler litt med dere. Anyway, takk for kampen. Takk for dette. Dette er forferdelig. Vi kommer til å slite med å klare topp 4. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er jeg bare redd for at vi knekker og at Arsenal kommer seg unna med 2-1. Blitt en vane på Anfield det denne sesongen. Fuck me. Nå sliter jeg seriøst med depresjon. For en ræva høst/vinter vi har hatt. Skal faen meg legge meg ned og grine i natt. Helvete så elendig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 CRAP! Skulle akkurat quote deg Jefe. Linker til mål og situasjoner i kampen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Nå er jeg bare redd for at vi knekker og at Arsenal kommer seg unna med 2-1. Blitt en vane på Anfield det denne sesongen. Fuck me. Nå sliter jeg seriøst med depresjon. For en ræva høst/vinter vi har hatt. Skal faen meg legge meg ned og grine i natt. Helvete så elendig. Tenk på Maynard. Han hadde spyttet på oss hvis han hadde sett oss deppe pga. noe som helst. Bruker å hjelpe når jeg er low. Endret 13. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå