Gå til innhold

PL: Liverpool vs Arsenal - Kamptråd

Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette er så ufortjent som så mange her skal ha det til. Vi hadde presset i 1. omgang men greide ikke score mer enn ett mål. Riktignok skulle vi hatt både et ot to mål til + en straffe, men slik ble det altså ikke. 2. Omgang har bydd på det Liverpool vi har blitt så godt kjent med denne sesongen, og ballen går altformye bakover til frustrasjon for meg og sikkert mange andre. Så kommer Degen inn, en spiller som aldri burde spillt for 1. laget. Vi har uflaks med både selvmål og merkelige dommeravgjørelser, men det er rett og slett fordi vi bare er gode i 45 av 90 minutter vi ikke vinner denne kampen.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Nå er jeg bare redd for at vi knekker og at Arsenal kommer seg unna med 2-1. Blitt en vane på Anfield det denne sesongen.

Fuck me. Nå sliter jeg seriøst med depresjon. For en ræva høst/vinter vi har hatt. Skal faen meg legge meg ned og grine i natt. Helvete så elendig.

Lenke til kommentar
Nå er jeg bare redd for at vi knekker og at Arsenal kommer seg unna med 2-1. Blitt en vane på Anfield det denne sesongen.

Fuck me. Nå sliter jeg seriøst med depresjon. For en ræva høst/vinter vi har hatt. Skal faen meg legge meg ned og grine i natt. Helvete så elendig.

Tenk på Maynard. Han hadde spyttet på oss hvis han hadde sett oss deppe pga. noe som helst. Bruker å hjelpe når jeg er low.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...