Limbeck Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg bestiller en Liverpool seier i denne kampen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Løkka te, gutter! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alonso på tribunen. Lurer på hva han tenker. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alonso på tribunen. Lurer på hva han tenker. "Hvor er erstatteren min, jeg ville se ham i dag!" Så ser han Lucas, og får pustevanske pga latterkrampe... Jeg vil se Aquiliani på banen! Og der begynte kampen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Åhhhhhh torres! De har ikke glemt hvordan de finner hverandre hvertfall HAHa hallo!!!!! KLAR STRAFFE Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har vært borte fra forumet for lenge ser jeg. Kamptråder ja Latterlig at vi ikke fikk straffe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 masche endelig funnet STORformen og nå må han ut, faen for en jævlig ræva kamp til nå. Fitte arsneal. Gallas og denilson, og webb. jævler Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Smågal: Han kan visst spille. Dere spiller jo på et annet nivå enn i de fleste andre kamper denne sesongen. Er jo faktisk en god del bra spill der. Kunne fint ha stått 2-0 nå (hadde ikke Torres bomma, og det gjør han jo nesten aldri i slike situasjoner). Det burde ha stått 1-0, dere ble snytt for straffe. Spent på om Arsenal klarer å få noe ut av dette. Da må de heve seg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Heldigvis! God damn, hjertet langt oppi halsen. Haha. Forbanna Gallas. For en torsk, send han av. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Returkongen? Fortjent, faktisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Så dette senest mot Everton. Men det er fortjent, ja. Endret 13. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så kuyt da, selvfølgeli! Retur reture rretur! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Men Torres kunne jo ha putta sin enorme sjanse da. Ellers har vi vært soleklart best, skulle hatt straffe og leder kampen fortjent. Vi må score minst ett til for å vinne kampen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg er svært fornøyd med kampen sålangt med tanke på perioden vi har vært inne i. Liverpool ser ut til å ha glemt den dårlige perioden og har full kontroll på Arsenal som er svake idag. Liker å se aggressiviteten til Torres og Gerrard, at Carragher har full kontroll på det lille Arsenal skaper og at Johnson som vanlig er med fremover og skaper trykk på høyresiden. Gerrard og Torres er glimtvis tilbake i gamle takter igjen. Jeg kom etter 15 min, så bare reprisen av sjansen til Torres, det var en svak avslutning! Vi må score minst ett til for å vinne kampen Nei? Dessuten er 2-0 en farligere ledelse enn 1-0. Endret 13. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Seriøst jeg elsker Kuyt så jævlig. Rå mann. Nå er jeg bare redd for at vi knekker og at Arsenal kommer seg unna med 2-1. Blitt en vane på Anfield det denne sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Yay, fikk gå 10 min tidligere fra jobben for å rekke 2.omgang Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 DEN er kjip, Glen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Au, uheldig Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå