Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 La oss si 5-4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Denne kampen var crazy Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er jo åpenbart at denne kampen handler om å sette ut Arshavin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Feil. Det er åpenbart at liverpool forsvarsrekke må skjerpe seg betraklig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er jo åpenbart at denne kampen handler om å sette ut Arshavin. På ingen måte. Arshavin er en fantastisk spiller, men idag er nøkkelen Fabregas. Tar vi ut han så tar vi bort grunnlaget for spillet til Arsenal. Arshavin kan ikke gjøre mye når han ikke får baller å jobbe med. 4-måls-kampen hans var en overprestering uten like. Aldri om han gjennomfører noe lignende idag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 4-4 4xFab 4xJew Da får vi både i pose og sekk. Poengtap, poengtap, mål/morsom kamp og sist men ikke minst en god runde i FPL. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 4-måls-kampen hans var en overprestering uten like. Aldri om han gjennomfører noe lignende idag. Hvis jeg hadde satt en " " etter så hadde poenget mitt kommet fram. Det jeg egtentlig mente var at han var sinnsyk i den kampen. Forøvrig er jeg helt enig med det andre du skreiv. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis jeg hadde satt en " " etter så hadde poenget mitt kommet fram. Det jeg egtentlig mente var at han var sinnsyk i den kampen. Forøvrig er jeg helt enig med det andre du skreiv. Da forstår jeg mer ;p Ikke lenge til kamp. Spørsmålet for min del er om Aquilani får starte sin første PL kamp. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva slags verktøy har du benyttet til den? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 http://www.liverpoolfc.tv/match/fixtures/f...0/team-selector Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Liverpool: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Aurelio, Kuyt, Mascherano, Lucas, Benayoun, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, Aquilani, Insua, Ngog, Degen, Skrtel, Dossena. Faen da... Endret 13. desember 2009 av Hamburgesmauet Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Vi taper så jævlig, hvis ikke Torres har en god dag på jobben. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Toppet lag jo! Greit at Aquilani starter på benken. Hvis en kamp mot Blackburn er for tøft for han, burde han vel ikke starte mot Arsenal heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg ser ingen grunn til at Aquilani skal starte jeg, han har ikke nok kamptrening og Lucas er som en dansende flamingo med sans for offansive løsninger. Weeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bra lag i mine øyne, vanskelig diskusjon med Lucas/Aquilani, men ellers fornøyd... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde håpet på Aquilani. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvor skal vinnerpasningene komme fra utenom Gerrard? Spør tjærnås. Lucas,mache eller kuyt? Nei. Benny?Godt mulig. Lucas ødelegger all dynamikk både defansivt og offansivt. Står konstant på feil side, taper alle dueller, blir dyttet unna, er treg som en snegle, setter andre under press, er ufattelig treg i topplokket, greier ikke å spille raskt og presist, og har overhodet ikke øye for offensive løsninger. Frustrasjon, og jeg vil bare beklage men det måtte bli sagt, raser for meg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lykke til guys. Og grattis med dagen, Jefe <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå