chokke Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 http://www.imdb.com/title/tt0785035/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var det "Ong Bak" som skulle være morsomt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg tenkte "åååh, såååå gøy (liksom)" først, men det var litt gøy når jeg sa det høyt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Eeh. takk.. Jeg må innrømme (selv om dere sikkert ikke tror meg) at det var ne kompis som posta med min bruker, og derfor kan jeg ikke ta æren (??) for dette emnet . Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Festlig kompis du har, men Ong Bak anbefales. Jeg har ikke sett nummer 2, men eneren har mange rå muay thai boxingscener. Selv om historien kanskje ikke er den vasseste så gjør Tony Jaa sin akrobatikk det verdt å se den. Den skal visstnok være laget uten bruk av snorer så Tonys sprettehnhet er mildt sagt imponerende. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Bare for å toppe dette: "A young Thai boxer learns the skills and inner meaning of martial arts". Imdb var heldig med den Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Festlig kompis du har, men Ong Bak anbefales. Tar du det bort fra resten av innlegget var det mer morsomt enn tittelen i se selv. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skjønner ingenting her. Klarer bare ikke å forbinde tittelen eller uttalelsen med noe koffert. Hjelp! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skjønner ingenting her. Klarer bare ikke å forbinde tittelen eller uttalelsen med noe koffert. Hjelp! "Ong bak" = "Ung rompe"? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skjønner ingenting her. Klarer bare ikke å forbinde tittelen eller uttalelsen med noe koffert. Hjelp! "Ong bak" = "Ung rompe"? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hahahaahaha, digga den! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Eeh. takk.. Jeg må innrømme (selv om dere sikkert ikke tror meg) at det var ne kompis som posta med min bruker, og derfor kan jeg ikke ta æren (??) for dette emnet . Hadde du tatt æren om det hadde vært morsomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå