sarcus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, en bekjent av meg gikk nylig i anskaffelse av en ny Lenovo Ideapad s9e for å surfe på internettet med, men han er ikke særlig god med pc-er så han ba meg ta en kikk og ordne noen ting for han. Problemet er at jeg heller ikke er veldig vant med Linux (Som denne pc-en) har, men jeg greide å ordne det meste han trengte siden denne Linux versionen ligner veldig på windows(SUSE Linux Enterprise Desktop 10 er navnet forresten) men jeg har løpt in i ett lite problem og dette problemet er at jeg ikke greier å legge linker fra Firefox på skrivebordet som ikoner. Jeg lurer på om det er noen her som vet noe om dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Før selve linken til en side ser du et firkantet ikon. Dra dette ikonet til skrivebordet (Funker i Ubuntu) Lenke til kommentar
sarcus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takker så masse det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå