Gå til innhold

[Løst]HP Envy 15 - Hva skjer?

espen88

Anbefalte innlegg

Har siklet lenge etter en HP Envy 15, siden jeg oppdaget den.

Da jeg oppdaget den sto det blandt annet at den skulle ha 1920x1080 oppløsning, noe som fristet VELDIG.

http://www.notebooks.com/2009/09/24/hp-env...deo-and-photos/

Men da jeg så den på diverse norske nettbutikker så står det at den bare har 1366 x 768 oppløsning, som en vanlig 15" laptop.

Er det noen som vet hva som har skjedd her? Siden HP har skrytt over oppløsningen på Envy15 pc-en for så å sende ut Envy-er med standard oppløsning? Kommer det en oppgradert versjon, eller blir vi bare nødt til å ta til takke med det vi allerede har? Eller er dette trykkfeil hos butikkene?

Spør sikkert litt mye, men jeg regner med at det er flere enn meg som har lurt på dette ^^ Noen opplyste hoder her som har peiling? Noen som har kjøpt Envy15 som kan bekrefte/avkrefte dette?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er helt ening med deg, og vet ikke hva grunnen er.

Men du vil helt sikkert ønske å lese dette.

Hmm.. Ja, jeg var litt redd for at den kunne komme til å bli rimelig varm med såpass kraftig prosessor og alt det der. Kanskje 13" er verdt tusenlappen ekstra? :)

Leser også følgende fra CNET: "And the Envy has a high-resolution screen option, yet another Apple-trumping extra. The 1,600-by-900 resolution screen is a step up from the MacBook Air's and Pro's 13-inch, 1,280-by-800 display."

Noe som heller ikke stemmer overens med spesifikasjonene noen steder. Begynner nesten å lure på om alt dette er tull og at vi aldri kommer til å få oppleve Envy laptopene slik som vi skulle ønske. Hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...