arralou Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg sendte en mail med mine tanker til Antirasistisk senter. Kanskje den kan starte en diskusjon her: Som organisasjon virker det som om dere baserer hele deres eksistens på Holmlia-drapet. Her skal jeg gi dere noen tall over hvordan ståa egentlig er med fordelingen av kriminalitet og vold mellom svarte og hvite i USA. Tallene er hentet fra: http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/ * “… between 2001 and 2003, blacks were 39 times more likely to commit violent crimes against whites than the reverse, and 136 times more likely to commit robbery.” * Between 2001 and 2003, blacks committed, on average, 15,400 black-on-white rapes per year, while whites averaged only 900 white-on-black rapes per year. * “Of the nearly 770,000 violent interracial crimes committed every year involving blacks and whites, blacks commit 85 percent and whites commit 15 percent.” 85% av svarte, 15% av hvite. Og det er IKKE rasisme? Hvorfor ikke? Dessverre er det slik at ting som dette ikke kan diskuteres, og hvis man gjør det, blir man vel anmeldt til KRIPOS for rasisme. Snakk om å miste ytringsfriheten sin, men det er vel ikke så nøye med ytringsfrihet så lenge dere kan sitte der og runke på deres ignorante og arrogante politiske korrekthet. Jeg kan umulig tro at noen over middels intellektuell kapasitet jobber i deres organisasjon, så muligheten for at den dør ut av seg selv er overveiende stor ettersom evolusjonen går sin gang. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå er det jo ikke sikkert at kriminaliteten kommer fra rase da, det kommer vel heller fra klasse vil jeg tro. Jeg regner med du finner økt kriminalitet blant fattige hvite på lik linje med fattige svarte. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Nå er det jo ikke sikkert at kriminaliteten kommer fra rase da, det kommer vel heller fra klasse vil jeg tro. Jeg regner med du finner økt kriminalitet blant fattige hvite på lik linje med fattige svarte. Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area’s crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tallene er hentet fra: http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/ Rapporten "The Color of Crime" er laget av The New Century Foundation. Her kan man lese litt om organisasjonen og mannen bak den. Og snart kommer det en tråd der Mohammed Ahmadinejad forklarer hvordan det egentlig har seg med legitimiteten til staten Israel? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area’s crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Kan du gi en eneste grunn til hvorfor farge på huden og størrelse på kraniet og leppene skulle ha noen som helst slags effekt på oppførsel og respekt for autoriteter? Om du hadde vært fødd svart, hadde du vært mer kriminell da? Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area's crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Kan du gi en eneste grunn til hvorfor farge på huden og størrelse på kraniet og leppene skulle ha noen som helst slags effekt på oppførsel og respekt for autoriteter? Om du hadde vært fødd svart, hadde du vært mer kriminell da? Spørsmålene dine er absurde. Hvorfor er gresset grønt? Tallene er hentet fra: http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/ Rapporten "The Color of Crime" er laget av The New Century Foundation. Her kan man lese litt om organisasjonen og mannen bak den. Og snart kommer det en tråd der Mohammed Ahmadinejad forklarer hvordan det egentlig har seg med legitimiteten til staten Israel? La meg gjette, han er rasist og dermed mentalt upålitelig. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area's crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Kan du gi en eneste grunn til hvorfor farge på huden og størrelse på kraniet og leppene skulle ha noen som helst slags effekt på oppførsel og respekt for autoriteter? Om du hadde vært fødd svart, hadde du vært mer kriminell da? Spørsmålene dine er absurde. Hvorfor er gresset grønt? Gresset er grønt fordi det er fullt av klorofyll som gir menneskelige øyne illusjonen av fargen grønn, via lysstråler som reflekterer av gresset og treffer deg i øynene, som sender signaler om dette til hjernen din som tolker gresset som grønt ved diverse kjemiske og elektriske reaksjoner. Derimot kan jeg ikke tenke meg til at fargen på huden skulle ha en effekt på lovlydighet. Hvordan skulle det henge sammen mener du? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Tallene er hentet fra: <a href="http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/</a> Rapporten "The Color of Crime" er laget av The New Century Foundation. Her kan man lese litt om organisasjonen og mannen bak den. Og snart kommer det en tråd der Mohammed Ahmadinejad forklarer hvordan det egentlig har seg med legitimiteten til staten Israel? La meg gjette, han er rasist og dermed mentalt upålitelig. Ja, mange vil nok si at det er en riktig beskrivelse av Jared Taylor. (Mannen bak The New Century Foundation.) "Taylor promotes the idea that racial segregation is “natural” and society is best organized along racially homogenous lines." Det er vel en nøktern og grei definisjon på en rasist? edit: Forøvrig, deler du oppfatningen om at "racial segregation is “natural” and society is best organized along racially homogenous lines"? Endret 11. desember 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area's crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Kan du gi en eneste grunn til hvorfor farge på huden og størrelse på kraniet og leppene skulle ha noen som helst slags effekt på oppførsel og respekt for autoriteter? Om du hadde vært fødd svart, hadde du vært mer kriminell da? Spørsmålene dine er absurde. Hvorfor er gresset grønt? Gresset er grønt fordi det er fullt av klorofyll som gir menneskelige øyne illusjonen av fargen grønn, via lysstråler som reflekterer av gresset og treffer deg i øynene, som sender signaler om dette til hjernen din som tolker gresset som grønt ved diverse kjemiske og elektriske reaksjoner. Derimot kan jeg ikke tenke meg til at fargen på huden skulle ha en effekt på lovlydighet. Hvordan skulle det henge sammen mener du? Klorofyll er grønt mener du. Men hvorfor er klorofyll grønt? Kan du tenke deg at fargen på planter har en effekt på mennesker, hva med andre insekter? Og hvorfor er egentlig rosen rød, og ikke grønn, og hvorfor har den torner som man kan stikke seg på? Kan svarte være mer aggressive enn hvite? Hvorfor har ikke ugresset torner? Hvorfor er gurkemeie gult? Tallene er hentet fra: <a href="http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.intellectualconservative.com/20...study-released/</a> Rapporten "The Color of Crime" er laget av The New Century Foundation. Her kan man lese litt om organisasjonen og mannen bak den. Og snart kommer det en tråd der Mohammed Ahmadinejad forklarer hvordan det egentlig har seg med legitimiteten til staten Israel? La meg gjette, han er rasist og dermed mentalt upålitelig. Ja, mange vil nok si at det er en riktig beskrivelse av Jared Taylor. (Mannen bak The New Century Foundation.) "Taylor promotes the idea that racial segregation is "natural" and society is best organized along racially homogenous lines." Det er vel en nøktern og grei definisjon på en rasist? edit: Forøvrig, deler du oppfatningen om at "racial segregation is "natural" and society is best organized along racially homogenous lines"? Om rasedeling er naturlig? Se på fengsler, hvor politisk korrekthet er noe man ikke tar hensyn til. Der er rasesegregeringen total. Kanskje det unaturlige er blanding? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Klorofyll er grønt mener du. Men hvorfor er klorofyll grønt? Kan du tenke deg at fargen på planter har en effekt på mennesker, hva med andre insekter? Og hvorfor er egentlig rosen rød, og ikke grønn, og hvorfor har den torner som man kan stikke seg på? Kan svarte være mer aggressive enn hvite? Hvorfor har ikke ugresset torner? Hvorfor er gurkemeie gult? Alle dine spørsmål henger sammen med evolusjon, og naturlig utvalg. Bortsett fra den svarte og hvite delen. Poenget mitt er at jeg ikke kan se en grunn til at hudfarge skulle ha en effekt på lovlydighet, hvilket er det du hevder. Forøvrig er det vel stort sett hvite som fører verdenskriger og korstog, så det blir litt fåfengt å si at svarte er mer aggressive en hvite. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Forøvrig, deler du oppfatningen om at "racial segregation is "natural" and society is best organized along racially homogenous lines"? Om rasedeling er naturlig? Se på fengsler, hvor politisk korrekthet er noe man ikke tar hensyn til. Der er rasesegregeringen total. Kanskje det unaturlige er blanding? Jeg spør deg: deler du oppfatningen om at "racial segregation is "natural" and society is best organized along racially homogenous lines"? Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 <br />Klorofyll er grønt mener du. Men hvorfor er klorofyll grønt? Kan du tenke deg at fargen på planter har en effekt på mennesker, hva med andre insekter?<br /><br />Og hvorfor er egentlig rosen rød, og ikke grønn, og hvorfor har den torner som man kan stikke seg på? Kan svarte være mer aggressive enn hvite? Hvorfor har ikke ugresset torner? Hvorfor er gurkemeie gult?<br /><br />Alle dine spørsmål henger sammen med evolusjon, og naturlig utvalg. Bortsett fra den svarte og hvite delen.<br /><br />Poenget mitt er at jeg ikke kan se en grunn til at hudfarge skulle ha en effekt på lovlydighet, hvilket er det du hevder. Forøvrig er det vel stort sett hvite som fører verdenskriger og korstog, så det blir litt fåfengt å si at svarte er mer aggressive en hvite.<br /><br /><br /><br /> Så hvorfor skulle ikke evolusjonen ført til forskjeller i mer enn hudfarge og fysikk? På samme måte som med rosen og gresset trenger det ikke være noen MENING eller GRUNN til at det har blitt sånn, for å kunne akseptere muligheten for at det ER sånn. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så hvorfor skulle ikke evolusjonen ført til forskjeller i mer enn hudfarge og fysikk? På samme måte som med rosen og gresset trenger det ikke være noen MENING eller GRUNN til at det har blitt sånn, for å kunne akseptere muligheten for at det ER sånn. Evolusjon kan ha ført til det, helt klart, men menneskene har ikke vært splittet lenge nok til å gjøre store forskjeller mellom rasene. Ca 100 000 om jeg ikke tar feil, hvilket har ført til relativt små forskjeller som hudfarge. Forøvrig er jeg spent på om du har noen forskning som viser at svarte er mer aggressive en hvite. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Så hvorfor skulle ikke evolusjonen ført til forskjeller i mer enn hudfarge og fysikk? På samme måte som med rosen og gresset trenger det ikke være noen MENING eller GRUNN til at det har blitt sånn, for å kunne akseptere muligheten for at det ER sånn. Evolusjon kan ha ført til det, helt klart, men menneskene har ikke vært splittet lenge nok til å gjøre store forskjeller mellom rasene. Ca 100 000 om jeg ikke tar feil, hvilket har ført til relativt små forskjeller som hudfarge. Forøvrig er jeg spent på om du har noen forskning som viser at svarte er mer aggressive en hvite. Forskning? Tror du man får LOV til å forske på dette feltet uten å bli anmeldt. Forskningen som ble gjort er vel beslaglagt og stemplet som galskap nå. Ja, vi ser jo at Europa og Afrika er svært like i sin infrastruktur. Eller er de som natt og dag? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sør afrika er ikke så ille ute som folk vil ha det til. Dessuten er det en liten forskjell i geografi, natur-ressurser, farmland og kolonisering. Du har en ganske stor påstand her, svarte er mer aggressive en hvite, uten noe å støtte det opp med. Joda, det er lov å forske på. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Joda, det er lov å forske på. I realiteten, nei. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I realiteten, jo. Det var forøvrig gjort massevis av forskning på raser rundt starten på 1900 tallet og man ble etterhvert enige om at det ikke var noen forskjell. Derimot er det meget mulig at sosialt stigma gjør svarte mindre lovlydige. Om alle går rundt og oppfører seg som om svarte forventes å bryte lover så vil de bli mer mottakelige for nettopp det. Men det er jo da ikke på grunn av rasen. Om alle hadde forventet at hvite skulle være kriminelle og svarte var lovlydige ville det vært motsatt. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er jo det vi har blitt fortaltt gjennom alle år, men det er en løgn. * The single greatest indicator of an area's crime rate is not poverty or education, but race and ethnicity. Even when one controls for income, the black crime rate is much higher than the white rate. Kan du gi en eneste grunn til hvorfor farge på huden og størrelse på kraniet og leppene skulle ha noen som helst slags effekt på oppførsel og respekt for autoriteter? Om du hadde vært fødd svart, hadde du vært mer kriminell da? Den kan kanskje ha en sammenheng med at svarte i gjennomsnitt har lavere IQ. Det virker i hvertfall ofte mellom mennesker at den med lavere IQ gjerne tyr til vold mye lettere en den med høy IQ. Og nei, det er hverken rasistisk eller frekt ment, men dersom vi skal prøve å analysere situasjonen bør vi kanskje ta alle ulike momenter i betrakning og ikke bare lukke øyene og late som de ikke eksisterer? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ingen som har klart å vise at det er genetisk fremfor kulturelt betinget, og dermed endrer det ikke saken. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ingen som har klart å vise at det er genetisk fremfor kulturelt betinget, og dermed endrer det ikke saken.En horribel påstand, men dersom vi går utifra at det faktisk stemmer, hva mener du er grunnen til at deres kultur skaper folk med mye lavere IQ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå