alsaker Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 lastet ned et program ,men det virker ikke=( finnes det et program som kan fikse det eller er det noe jeg kan gjøre????? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hvis du begynner med å forklare hva du har lastet ned, og på hvilken måte det ikke virker kan det hende vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hahaha, rett i signaturen. :!: Du må nok forklare hvilket program det gjelder, og hva som ikke fungerer som sagt.. Lenke til kommentar
alsaker Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 hvis du begynner med å forklare hva du har lastet ned, og på hvilken måte det ikke virker kan det hende vi kan hjelpe deg. fikk te det=P Lenke til kommentar
alsaker Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) det var et program ,men har en gta cd som jeg lånte av en kompis ,men når jeg klikker load game så stopper det helt opp og jeg klarer ikke og gjøre noe(det samme skjer når jeg klikker new game) hva kan jeg gjøre? Endret 16. desember 2009 av alsaker Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Rydd litt opp i problemstillingen din og hva du faktisk trenger hjelp til så blir det lettere å hjelpe deg I tillegg kan det være lurt å bruke tegnsetting så det blir lettere å lese. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ang. dialekt: Hei! Minner om at det er svært ønskelig at innlegg skjer fortrinnsvis på bokmål/nynorsk for å unngå irritasjon og tungleste poster. Dette til info. Videre har det blitt slettet 1 innlegg som var alt annet enn konstruktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå