Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er slik maling på mange bygninger i oslo, men den koster flesk. Den sprayes som oftest på vegger som er nylig rengjorte for tag. Dessuten er det jo et stort arbeid å spraye den på alle veggene i en hel by Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Er det noen som ved sånn ca hvor mye slik maling koster for komunen? Påføringen av malingen kan vel ikke koste så mye da de vel sikkert gjør det sammtidig som de alikevel skal vaske bort noe tagging fra samme veggen. Endret 7. september 2010 av flesvik Lenke til kommentar
Migla Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hey! Jeg er graffitimaler fra Oslo! Og dere som sier at tagging er noe "heilt anna" enn graffiti, dere tar fullstendig feil... Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vs. Ikke forskjell? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 vs. Ikke forskjell? Hehe, selvfølgelig er det forskjell, men graffiti og tagging er ikke 2 vidt forskjellige ting, når tagging er graffiti Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Tagging eller grafiti. Dritt eller avføring. Samme hva du kaller det, byen blir ikke noe penere. At noen er "flinke" til å bruke en sprayboks betyr ikke at jeg vil at de skal komme om natten og ytre sin "kunst" på min vegg. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Poenget mitt var at det nederste går an å leve med, mens det øverste er kunstens svar på apebæsj. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Trodde det var så enkelt som at tagging var uten tillatelse, graffiti var med. Skal også litt til å lage flotte kunstverk når du må gjøre det uten at noen oppdager deg. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor er det ingen av disse grafitiartistene som gjør nytte av seg? Jeg ser mange områder hvor disse egenskapene faktisk kunne bli brukt til noe nyttig, som kanskje kan gi et leverbrød (eller inntektsbringende hobby). Samarbeid med malebedrifter (relevant og kreativ kunst på bedrifters vegger), markedsføringsbedrifter (guerilla kampanjer) og interørarkitektur (Sprite opp bedriftkoridorer o.l). Det er kanskje ikke spennende nok? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Synes begge bildene over var ganske stygge, absolutt ikke noe jeg ville hatt der jeg bor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå