Simonfur Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Simonfur, UIen på X10 tror jeg bare en stock Android med et theme. Mediascape og timescape derimot, er heavy, men dette er bare to applikasjoner (hvor man visstnok kan velge timescape til å erstatte den vanlige homescreen). Jeg trodde lenge at det VAR homescreen, og misslikte det sterkt. Heldigvis er det ikke tilfellet. Men Milestone er knall. Jeg digger min. Ja, så feil kan man ta, men det går vel ann å slå av.. Du har ikke skrevet en brukeserfaring av milestone? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei, har ikke hatt tid enda. ^^ Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du har ikke skrevet en brukeserfaring av milestone? Mange erfaringer i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1164040 Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Hei igjen. Var tydeligvis litt uheldig med bestillingstidspunkt så får nok ikke min før i romjula/etter nyttår. Sto det var igjen på lager da jeg bestilte, men dette stemte visst ikke så. jaja, gleder meg uansett Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei igjen. Var tydeligvis litt uheldig med bestillingstidspunkt så får nok ikke min før i romjula/etter nyttår. Sto det var igjen på lager da jeg bestilte, men dette stemte visst ikke så. jaja, gleder meg uansett Måtte du sende bilde av kort, id osv til expansys? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja. Tok bilde av førerkortet og mailet det. Chop chop. Easy peasy. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja. Tok bilde av førerkortet og mailet det. Chop chop. Easy peasy. OK, easy peasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå