Gå til innhold

[Løst]Ny spillpc, ca 6k -7k

Anbefalte innlegg

DigitalImpuls har 5850 kort på lager, dette kan du også hente på dagen i Oslo ;)

Har bekreftet dato 22.12 fra komplett for sapphire - kortet til 2099,- er det stor forskjell på disse?

Jeg bestilte først fra komplett, da de hadde en bekreftet dato den 1.12.2009.. jeg avbestilte og bestilte fra Datakjeden, som hadde en "bekreftet" dato den 13.12.2009.. Ingen av de kom, så jeg dro på digitalimpuls for å få kortet med en gang;)

Merkene på kortene er det ikke noe forskjell på, det er akkurat det samma kortet. Men det kan hende du får med 1 spill, en annen gpu vifte etc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DigitalImpuls har 5850 kort på lager, dette kan du også hente på dagen i Oslo ;)

Har bekreftet dato 22.12 fra komplett for sapphire - kortet til 2099,- er det stor forskjell på disse?

Jeg bestilte først fra komplett, da de hadde en bekreftet dato den 1.12.2009.. jeg avbestilte og bestilte fra Datakjeden, som hadde en "bekreftet" dato den 13.12.2009.. Ingen av de kom, så jeg dro på digitalimpuls for å få kortet med en gang;)

Merkene på kortene er det ikke noe forskjell på, det er akkurat det samma kortet. Men det kan hende du får med 1 spill, en annen gpu vifte etc..

annen PCB layout også :) ASUS 4890 er ett eksempel

Lenke til kommentar

@furien, mulig jeg er "for sent" ute, men rekker du det så vurder en annen harddisk.

De "grønne" fra WD er mest egnet til rene lagringsdisker. For annet mer intenst bruk er (WD) Blue og Black serien å foretrekke.

(som fremkommer av sig. har jeg en green sjøl, og den skal snart få en roligere tilværelse annet sted for å si det sånn)

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...