Gå til innhold

Kjøpt HV40, det rette valg?

Anbefalte innlegg

Heihei!!

Jeg skal kjøpe nytt kamera, veit ikke hvilket enda. Jeg har et par krav:

God bildekvalitet - gjerne i stor oppløsning, men det er vel ikke viktig?. Tenker å mekke snowboardfilm

HD - velkommen til 2009 ;) Alt skal være HD

God kontrast - skal takle hvit snø, ellers er det helt bortkasta

Prisklasse - 5000-10000kr

Jeg tenker å skaffe Canon HF200 med supersikring hos japanphoto med ekstra batteri og fisheye objektiv fra ebay

Bør jeg gå for det, eller et annet kamera?

Takk

Oppdatert: Jeg har kjøpt hv40, lurer på om det var det rette valg? Ser ut som HDV er ikke lett å få tak i, HF200 har bedre egenskap til tross folk på nett sier at HV40 er bedre.

Så lurer jeg om hvor får jeg kjøpt HDV til en billig pris, og er HV40 bedre enn HF200? Såfall går jeg og bytter den

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Oppdatert: Jeg har kjøpt hv40, lurer på om det var det rette valg? Ser ut som HDV er ikke lett å få tak i, HF200 har bedre egenskap til tross folk på nett sier at HV40 er bedre.

Så lurer jeg om hvor får jeg kjøpt HDV til en billig pris, og er HV40 bedre enn HF200? Såfall går jeg og bytter den

Lenke til kommentar

Går utfra at du med HDV mener HDV kassetter?

Du skal bruke vanlig DV-tape. F.eks. Sony til 25,-/tape på internett. Ikke gjenbruk, bruk nye og lagre opptak til framtiden.

HV40 har andre egenskaper, er bedre på dårlig lys, raske bevegelser, har søker, og tape har noen fordeler i forhold til minnekort, oxo noen ulemper.

Lenke til kommentar

Trur du har gjort eit veldig godt valg om du har tenkt å redigera video. Eg kjøpte eit HF 10 i sommar (lagrar filmen på flashminne eller SD-kort) og var veldig fornøgd med det, heilt til eg begynte å lesa i ei bok om digitalvideo som eg fekk til jul. Der fann eg ut at på DV-kamera har du noko som heiter tidskode. Det betyr at kvar enkelt bilderamme har sitt unike nummer, noko som heilt sikkert gjer videoredigering lettare.

På andre typar kamera har du i følgje forfattaren ikkje slik tidskode, så det er nok vanskelegare å redigera filmar frå desse enn frå eit DV-kamera. Eg hadde eigentleg tenkt å kjøpa eit HV 20, men så fekk eg eit gåvekort på Expert til 40-årsdagen, med nokså tydelege hint om at eg skulle kjøpa videokamera for pengane. Expert har ikkje eit einaste DV-kamera i sortimentet sitt, så då vart det eit HF 10 i staden. Hadde eg visst om det med tidskoden, så er det godt muleg at eg hadde gjort eit anna val.

Den boka eg fekk til jul heiter forresten "Den lille digitalvideo-boken", av Michael Rubin. Har ikkje fått lest heile enno, og har ikkje lest andre bøker av denne sorten, så eg kan ikkje uttala meg om kvaliteten på boka, men det er heilt sikkert tips å henta for meir eller mindre ferske filmarar.

Lenke til kommentar
På andre typar kamera har du i følgje forfattaren ikkje slik tidskode, så det er nok vanskelegare å redigera filmar frå desse enn frå eit DV-kamera. Eg hadde eigentleg tenkt å kjøpa eit HV 20, men så fekk eg eit gåvekort på Expert til 40-årsdagen, med nokså tydelege hint om at eg skulle kjøpa videokamera for pengane. Expert har ikkje eit einaste DV-kamera i sortimentet sitt, så då vart det eit HF 10 i staden. Hadde eg visst om det med tidskoden, så er det godt muleg at eg hadde gjort eit anna val.

Jeg googlet litt og fikk et inntrykk av at AVCHD i alle fall har timecode. Mulig kompaktkameraer som tar video ikke har timecode i Motion JPEG. Jeg bruker exiftool til å hente fram og rename filene mine med dato og tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...