abene Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Microsoft har lagt ut en gratis e-bok som omhandler neste Office-versjon, nemlig Office 2010. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå gidder ikke Arsæll å oversette pressemeldingene engang Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tja, heftet er jo på engelsk uansett. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 kult.. har brukt 2010 i flere uker nå... excel og outlook har fått mange kjekke forbedringer som hjelper meg i hverdagen hvertfall Avstanden til konkurrentene øker og øker.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 En "why you should buy no matter what" og "all the other stuff you must buy to use the cool stuffs in this" PDF anntar jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 En "why you should buy no matter what" og "all the other stuff you must buy to use the cool stuffs in this" PDF anntar jeg. Eller det vi som leser tegneserier en gang i blandt kaller det: Ren unyttig uinformativ bullshit. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Alltid like fascinerende når de som ikke har lest det de prater om har de sterkeste meningene. Men ikke veldig overraskende. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg oppdager nesten nye kjekke funksjoner i office 2010 hver eneste dag, men så bruker jeg office minst 5 timer daglig for tiden.. Har ikke lest i boken ennå, men om den er hva den beskriver så må det jo være kjempegreier for folk som ikke har tid til å grave i softwaren som meg. Office 2010 er sjefs forresten, tok enda et sjumilssteg forbi openoffice. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Av Office er det excel jeg bruker mest, og ikke til hva de fleste bruker det. Word bruker jeg kun om jeg må og da til dokumentasjon. Jeg ga opp å følge med på alt det flotte og fancy i Word for 4-5 år siden, Flettebrev og den slags funksjoner har jeg ikke brukt på 10+ år og bruker faktisk notepad og wordpad mest når jeg skal lage rå-dokumentasjon. Så får andre mer Word kjente pynte på det. Endret 15. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå