metrakit Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 har ein bil eg har teikna for hand som eg har lyst å forsterke linjene og legge farge på bilen på data. men man må vell tone ned osv..for å kunne gjøre dette i paint osv..? noken som har ein how to do eller kan forklare meg hvordan dette gjøres eventueller programmer? mvh stian Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du må vell Scanne bildet ditt, og videre åpne det i Paint, photoshop etc. Lenke til kommentar
metrakit Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Du må vell Scanne bildet ditt, og videre åpne det i Paint, photoshop etc. har bildet på data men om du f.eks legge det inn i paint så kan du ikkje gjøre noke.. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Om du mener Paint er litt uproffesjonelt og Photoshop er for avansert så kan du feks prøve: Paint shop Pro og Paint.Net Håper det hjalp Lenke til kommentar
metrakit Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Om du mener Paint er litt uproffesjonelt og Photoshop er for avansert så kan du feks prøve:Paint shop Pro og Paint.Net Håper det hjalp kan prøve ..men problemet er at f,eks i pains så må du lagre bildet i eit annet modus å tone det heilt ned osv får at det skal gå and å i det heile fargelegge det i paint:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå