fjarle Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 "Pong (marketed as PONG) is one of the earliest arcade video games, and is a tennis sports game featuring simple two-dimensional graphics." http://en.wikipedia.org/wiki/Pong Man kan forsåvidt si at nyere tennisspill skiller seg markant fra Pong, men dette her er så enkelt som det kan få blitt. Eneste praktiske forskjell er at platene man skal "ta" ballen med likner litt mer på racketer enn i gode gamle Pong. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor er beste plassen å kjøpe såkallede refurbished mobiler som dette? Handlet en på Finn med en privatperson som ikke funket. 700 kr i dass... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Husker jeg hadde en slik. Lenke til kommentar
nst Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Denne vekker gode minner. Kjøpte den nybakt og fikk en som jeg måtte levere tilbake siden jeg hadde fått "servicetekniker"-telefonen. Hadde ikke nesten ikke kommet ut på markedet. Designet er like kult i dag og det er en telefon jeg ikke kommer til å glemme. Husker at jeg surfet via WAP på den. Oppringt WAP var svindyrt. Hvis jeg blir å huske en av de ørten telefonene jeg har hatt så blir det den. Har tenkt flere ganger å bytte tilbake til den. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen som husker hva denne kostet når den var ny ? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mener å huske at jeg ga 4995 eller noe. Kan det stemme? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Må jo nesten ta min ut av ziploc-posen og vise den fram når anledningen byr seg: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg