kaninkoker Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Her kan vi Diskutere alt som omhandler trackmania. Baner, servere clans +++ For de som ikke har hørt om dette spillet før kan jeg gi en liten introduksjon. Trackmania er er bilspill som er utvillet av franske Nadeo. spillet kom for førtste gang ut i 2006 ( tracmania Orginal) etterhvet som årene gikk kom det en rekke forskjellige nye miløer. Dette spillet var ikke gratis, men i 2007 kom stadium versonen som da var gratis. Dette ble veldig populært og per dags dato kan man konstatere at det er over 2.millioner online accouter det var da en mini introduksjon:P min trackmania kariere har vært en aktiv spiller og banebygger i snart 3 år nå. i dag kjører jeg for TIB og nicket mitt er veCtor. noen som har sett meg før? Mine baner : http://tmnforever.tm-exchange.com/main.asp...arch&mode=1 Linker Tmx : www.tm-exchange.com Den norske trackmnaia siden : www.Trackmania.no ( nede fortiden ) www.trackmania.com den offisielle trackmania siden Hvis det er noen som lurer på noe angående baner/bygging/MT er det bare og sende PM eller spørre i denne tråden Lenke til kommentar
Murhode Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hva er det første du tenker på når du begynner å bygge en bane? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Varierer velig. må først finn ut hva slags stil jeg skal begi meg ut på så tar jeg det derfra. bruker mye tid på starten/slutten fordi det skaper gjerne førsteintrykket. videre så er det å få banen så variert som mulig og bruke så mange type brikker som mulig. overganger er også viktig. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Den norske trackmnaia siden : www.Trackmania.no ( nede fortiden ) http://www.trackmania.se er den nye siden, samarbeidsprojekt med svenskene Har selv spilt Trackmania Nations siden like ved release i 2006, aldri sett eller hørt om deg Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Kom på Mini Owns - Endret 11. desember 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OWN Claes, claes? Har spilt TM siden release, før aktivt, nå mindre aktivt. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Den norske trackmnaia siden : www.Trackmania.no ( nede fortiden ) http://www.trackmania.se er den nye siden, samarbeidsprojekt med svenskene Har selv spilt Trackmania Nations siden like ved release i 2006, aldri sett eller hørt om deg hm, spiller du aktivt da? er du med i noen clan? jeg henger som regel på speedtracks eller noen tyske servere. men fordiden jobber jeg mest med banene mine. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ikke spilt så veldig mye i det siste, men spilt aktivt ganske lenge, spilt i OWN, SSR og et par andre Så ja Brød, det er meg Hvem er du da? Loff? Endret 11. desember 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Korrekt. Da spilte jeg med deg for et par dager siden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Korrekt. Da spilte jeg med deg for et par dager siden Enten meg eller broren min, han skal selvfølgelig herme etter storebror. Går som regel under Loff eller Brød. Edit: skjer det noe med TM.se eller? Og hva skjedde med TM.no? TM.se er i hvert fall ikke mye å skryte over hittil. Endret 11. desember 2009 av Brød Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 det har kommet noen nye offisielle baner nå har det ikke noe star track greier ? er det resultatet av en konkurranse eller noe slikt ?, synes jeg så noe som lignet på norske navn på et par av banene, stemmer det eller ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke om det var noe konkurranse, men det er baner som kommer i fra folk i TM-communitiet ja. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva slags kontroll anbefaler folket her? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Har en god venn som er syk i mini baner. Tror han er med i en klan som heter Royal Pandas eller noe EDIT: Spilte litt før, men var ikke så god, var på rundt rank 100.000 i verden Endret 11. desember 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Har en god venn som er syk i mini baner. Tror han er med i en klan som heter Royal Pandas eller noe EDIT: Spilte litt før, men var ikke så god, var på rundt rank 100.000 i verden Royal Pandas ja..De er litt så som så men selvfølgelig noen gode der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå