kjelli Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Folkens! Sikker flere en meg som har "oppdaget" at på OBS på mariero har de masse forskjellige kjølevifter ol. til AMD cpuer. Jeg ble litt overasket når jeg så masse papst vifter, zalman 5000 og orb + en del løsninger til. Artic silver og masse annet digg ligger i hyllene deres, til faktisk knallbra priser. 12DB vifter har de og. Jeg hadde spart 150kr på å kjøpe min zalman 5000CU på OBS. Høres utrolig ut,ja. Nei jeg jobber ikke der eller noe slikt. Men ok, det høres litt reklameaktig ut dette. Kjelli Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 De har faktisk inngått en avtale med Microplex og 3dfxcool. Det er artig at Coop OBS skal være den butikken på Nordjæren som har slike produkter. Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 ja, jeg trodde det nesten ikke. Ledninger til viftene for å redusere RPM/lyd og masse annet snadder. Men veldig spesielle ting som en ikke ser hver dag. Jeg tenkte de må være en svært ivrig kar som jobber i data-avdelingen her. :smile: Kjelli Lenke til kommentar
ripset Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Heisan jærbuere. Obs på Mariero har absolut det beste og billigste utvalget av vifter m.m. til en meget hyggelig pris, og ser en på prisen de tar for kabinettene sine, som absolut er kabinetter av ypperste merke, så er ikke prisene mye over det en finner på de billigste webshopene. De har nok en nerd der som har greie på data, for produktene de har er utvalgt med omhu. Det jeg savner i Stavanger er en databutikk ala Komplett eller Flexi Data, hvor en kan kjøpe rimelige datadeler for hjemmebyggere. De som ligger i Stavangerområdet i dag har for det meste noen blodpriser uten like ( tenker da spesielt på Accept-data på Forus, som har minst dobbel pris av andre "nettbutikker". ) Kan ikke skjønne at det ikke er kundegrunnlag for å åpne en slik "billig" butikk i denne regionen, hvor det bor nærmere en kvart million mennesker. DRITA LEI DYRE DATADELER LOKALT ( med pluss for de lave prisene på vifter, kabinett, o.l. på Obs Mariero ). Lenke til kommentar
hrommetv Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Ska sei! D visste eg ikkje. Må nok tura innom der ja. Har kjøpt en del vifter på Clas Ohlson.....og de bråker sikkert mer enn vanlige vifter. Takk for tipset mann! Sola mann... Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Og nå har OBS bygget om butikken og dermed kuttet så og si ut alt det kjekke de hadde. Nå er det DVD filmer og kjipe stereoanlegg for alle penga. Det var kjekt så lenge det varte :sad: Mvh Kjelli Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ikke så rart, når tråden er 10 måneder (sic!) gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå