ReGaiN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei Jeg let er etter et program som gjør at jeg kan se frekvensene på ruterne innen rekkevidde, mistenker at det er noe snerk på linja mi. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Et hvilket som helst nettverkskort har mulighet til å vise kanalen på de nettverkene som er innen rekkevidde. Iallefall har jeg aldri kommet over kort som ikke har denne muligheten. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Lar du Windows styre nettverket eller kortprodusentens egne nettverksdrivere? Husker ikke helt hvor man finner utav det når Windows styrer kortet, bruker Asus sine egne drivere på det kortet jeg har tilgjengelig nå. Her er iallefall et bilde over hvordan kanalene er listet opp. Endret 11. desember 2009 av Thorsen Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 er netstumbler det rette programmet her? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hm ja netstumber skal vel også klare å finne utav det. Men merkelig dersom produsenten av nettverkskortet ikke har dette med i sine kontrollpaneler uansett... Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Nettstumbler var det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå