'dharma_boy' Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei! Lurte på om dere kan anbefale Asuss eller abit, i så fall hva slags av disse kortene ville dere valgt? Kom gjerne med hva slags type dere vil ambefale!! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har hatt flere både ASUS og Abit. Saken for meg er klar -- Velg ASUS så får du et hovedkort som du kan stole på. Mine erfaringer med abit har vært en del tekniske problemer (BH7). Har fortiden følgende ASUS kort: P4P800 Deluxe P4T-E P2B Veldig fornøyd med ASUS Lykke til John Kr Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Ja har tenkt på Asus, P4800 Deluxe får et bra ternings kast her på Hardware tester Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Dette er et spm det finnes like mange svar på som det finnes innleggere(Ja den setningen gir mening ). Om du skal velge ASUS eller Abit kommer helt an på chipset, oppsett ellers osv osv. Men personlig er jeg enig med forrige innlegg. Jeg velger ASUS rett og slett fordi jeg to ganger før har hatt dårlig erfaring med Abit HK. Mitt nye ASUS fungerer derimot suverent. Men gjør et søk etter de chipsettene du tenker på, finnes dusinvis av tråder som omhandler nettopp sånne problemstillinger. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Kvalitet, stabilitet osv er ganske så likt på disse to kortene (om du sammenlikner med samme chipset sef.). Begge deler er gode valg! Har selv Abit, & har ikke hatt et eneste problem med det. Finn det kortet som har de funksjonene & chipsettet du vil ha, & velg deretter utfra pris! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Abit. Konge kort og ikke like dyre som Asus. Kort som er verdt en titt; Intel P4: Abit BH7 AMD XP: Abit NF7/NF7-S Ikke alt for dyre kort, men overlegen ytelse. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Abit = Overklokkingsvennlig Asus = Kanskje mer stabilt? MEN det betyr ikke at Abit er mindre stabil, bare det at etter å ha lest sinnsykt mange erfaringer her på forumet, virker det slikt... De som vil overklokke og sånt, velger gjerne Abit's kort. De som ønsker et solid og fjellstabilt valg, velger kanskje Asus! Mer har jeg ikke å si Abit = Overklokkingsvennlig Asus = Kanskje mer stabilt? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har gått fra et Asus P4G8X Deluxe til et Abit IC-7, og jeg må si at det sistnevnte helt klart er det beste hovedkortet jeg har eid. Har eid endel forskjellige i løpet av tia... Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har hatt mitt asus HK i tre år nå, har vært MEGET stabilt hele vegen, kommer til å kjøpe asus neste gang også, fordi jeg ikke bryr meg så mye om OK mulighetene, men setter pris på stabilitet. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Min erfaring er at Asus er det mest stabile man kan kjøpe, har hatt flere hovedkort fra både abit og asus, og det er absolutt minst problemer med asus kortene.. (gjelder både p4 og amd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå