IwwY^^ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 heisann! Jeg har en 50" fullhd plasma og en PS3. Skulle hatt ett billig og greit hjemmekino anlegg, og tenkte egentlig på Z-5500(har hatt det til PC før). Men har også funnet ett JVC anlegg til ca. 2000kr som har en utgangseffekt på 1000W RMS(ca. samme som Logitech). I anlegget følger det med en DVD spiller som vel benyttes som en receiver. Det jeg lurer på er: Kan jeg bruke tvn's TOSLink utgang og koble til denne receiveren og få den til å funke med f.eks en bluray avspilling på PS3? Altså koble fra ps3 til tv med vanlig HDMI. så bruke optiske utgangen på tvn og inn på toslink inngangen på receiver. Vil dette funke? Evt. andre alternativer? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Z-5500 har vel 550W RMS, ikke 1000W... Hvilket JVC anlegg er det snakk om? IKKE stol på oppgitt watt du ser omkring.. Toslink samtidig som HDMI skal fungere ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Uten at jeg vet hvilket JVC-anlegg det er snakk om, tipper jeg Z5500 gir mer for pengene. Spesielt når det kommer til rent lydtrykk. Lenke til kommentar
pokeruups Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vil vel være like greit å kjøre toslink fra ps3 til reciever? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så lenge ikke receiveren støtter lyd via HDMI, har du ikke mye annet valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå