Vaenas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, jeg kunne trengt hjelp med å finne noen eksempler på Yrkes og Hobby portrett, ved bruk av diverse søkemotere, flickr, deviantart osv. Så finner jeg bare vanlige portrett. Jeg skal ut og ta Yrkes og Hobby portrett til egenoppgave i foto, og research er noe som blir satt mye vekt på, men det blir vanskelig å gjøre research når jeg ikke finner noen bilder. Takk på forhånd for all hjelp. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Et hobbyportrett og et yrkesportrett (aldri hørt om sjangerne) burde vel begge være miljøportretter. Det betyr med andre ord at du bør fokusere på miljøet hobbyen eller yrket gjennomføres i. Arbeidsredskap er noe, noen som arbeider på en industribedrift bør vel gjerne kles opp i arbeidsklær, og være omgitt av sitt arbeidsmiljø, dersom noen lager modellfly som hobby er det vel også en god ide å ta et portrett omgitt av modelfly, eller kanskje under byggingen av modelflyet.. Noe mer komplisert enn det er det strengt tatt ikke, men det krever øvelse og kompetanse (både teknisk og menneskelig) å gjøre dette bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå